|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Pl .9780749442569

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 3,62
Około18,04 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 44,80 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a Pt, 21 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305505265113
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 19:30:30 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Pla
ISBN
9780749442569
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience
Item Height
234mm
Author
Christian Mikunda
Publisher
Kogan Page LTD
Item Width
156mm
Subject
Advertising, Marketing, Business
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

To successfully establish an emotional bond with the customer, marketers have to access the mind and heart. Linking the desire for entertainment with emotion is the key. Nobody wants to visit a place that makes them feel stressed or uneasy. Put the customer in the right mood, make him feel good and he's likely to spend money. In this riveting book, Mikunda analyses how this is achieved. From the Peggy Guggenheim Museum in Venice to Caesar's Palace in Las Vegas, from Swarovski's Crystal Worlds in Austria to the Guinness Store House in Dublin, we're taken on an exhilarating voyage of today's spectacular 'third places' - the new 'experience worlds' - and how they are created. The crucial point of Mikunda's observations is 'mood management', i.e. how a visitor's emotions are influenced through light, colour, shows, core attractions and sensory experiences. We learn how themed, or rather staged, marketing has become de rigueur in today's leisure-entertainment business. This is where art means science: where sophisticated design and cognitive psychology interweave to provide a massage of the soul for customers in stunning shopping malls, flagship stores, inspiring museums, hip hotels, tr

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page LTD
ISBN-13
9780749442569
eBay Product ID (ePID)
91370989

Product Key Features

Author
Christian Mikunda
Publication Name
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising, Marketing, Business
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm

Additional Product Features

Title_Author
Christian Mikunda
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
baham_books

baham_books

99,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 8,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (2 857 975)

w***t (81)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As usual for Baham books, book was in great condition and reasonably priced, thank you.
r***r (1467)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super fast delivery, many thanks
v***1 (1274)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
It came very quickly and in good condition