Zdjęcie 1 z 1
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Pl .9780749442569
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a Pt, 21 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,1% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305505265113
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 19:30:30 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Pla
- ISBN
- 9780749442569
- Publication Year
- 2004
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Kogan Page LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Advertising, Marketing, Business
- Number of Pages
- 224 Pages
O tym produkcie
Product Information
To successfully establish an emotional bond with the customer, marketers have to access the mind and heart. Linking the desire for entertainment with emotion is the key. Nobody wants to visit a place that makes them feel stressed or uneasy. Put the customer in the right mood, make him feel good and he's likely to spend money. In this riveting book, Mikunda analyses how this is achieved. From the Peggy Guggenheim Museum in Venice to Caesar's Palace in Las Vegas, from Swarovski's Crystal Worlds in Austria to the Guinness Store House in Dublin, we're taken on an exhilarating voyage of today's spectacular 'third places' - the new 'experience worlds' - and how they are created. The crucial point of Mikunda's observations is 'mood management', i.e. how a visitor's emotions are influenced through light, colour, shows, core attractions and sensory experiences. We learn how themed, or rather staged, marketing has become de rigueur in today's leisure-entertainment business. This is where art means science: where sophisticated design and cognitive psychology interweave to provide a massage of the soul for customers in stunning shopping malls, flagship stores, inspiring museums, hip hotels, tr
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page LTD
ISBN-13
9780749442569
eBay Product ID (ePID)
91370989
Product Key Features
Publication Name
Brand Lands, Hot Spots and Cool Spaces: Welcome to the Third Place and the Total Marketing Experience
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising, Marketing, Business
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305505265113
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 19:30:30 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
South East, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Antyle Holenderskie, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Bahamy, Bahrajn, Barbados, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominika, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Falklandy (Malwiny), Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Guam, Guernsey, Gujana, Gujana Francuska, Gwadelupa, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irak, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jersey, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Komory, Kongo, Korea Południowa, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Majotta, Makau, Malawi, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Martynika, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Mikronezja, Monako, Mongolia, Montserrat, Mołdawia, Namibia, Nepal, Niger, Nikaragua, Niue, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polinezja Francuska, Polska, Portoryko, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Reunion, Rumunia, Sahara Zachodnia, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre i Miquelon, Saint Vincent i Grenadyny, Samoa Amerykańskie, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Svalbard i Jan Mayen, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Tuvalu, Uganda, Unia Europejska, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wenezuela, Wielka Brytania, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Cooka, Wyspy Dziewicze (USA), Wyspy Marshalla, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa, Święta Helena
Wykluczenia:
Afganistan, Austria, Jemen, Libia, Nauru, Niemcy, Rosja, Somalia, Szwajcaria, Ukraina
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
GBP 8,99 (około 44,80 zł) | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (Standard Int'l Postage) |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 305505265113
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 305505265113
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
30 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (2 857 975)
w***t (81)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As usual for Baham books, book was in great condition and reasonably priced, thank you.
r***r (1467)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super fast delivery, many thanks
v***1 (1274)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
It came very quickly and in good condition