|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

FM: The Rise and Fall of Rock Radio autorstwa Neera, Richarda - BARDZO DOBRY

Tekst oryginalny
FM: The Rise and Fall of Rock Radio by Neer, Richard-VERY GOOD
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $15,20
Około60,00 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Boonton, New Jersey, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Śr, 12 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 305564055623

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Binding
Paperback
Product Group
Book
Weight
1 lbs
IsTextBook
No
ISBN
9780812992656
Book Title
Fm : the Rise and Fall of Rock Radio
Item Length
9 in
Publisher
Random House Publishing Group
Publication Year
2001
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Richard Neer
Genre
Music, Performing Arts
Topic
Radio / History & Criticism, History & Criticism, Genres & Styles / Rock
Item Width
6 in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
384 Pages

O tym produkcie

Product Information

"It was all so honest, before the end of our collective innocence. Top Forty jocks screamed and yelled and sounded mightier than God on millions of transistor radios. But on FM radio it was all spun out for only you. On a golden web by a master weaver driven by fifty thousand magical watts of crystal clear power . . . before the days of trashy, hedonistic dumbspeak and disposable three-minute ditties . . . in the days where rock lived at many addresses in many cities." -from FM As a young man, Richard Neer dreamed of landing a job at WNEW in New York-one of the revolutionary FM stations across the country that were changing the face of radio by rejecting strict formatting and letting disc jockeys play whatever they wanted. He felt that when he got there, he'd have made the big time. Little did he know he'd have shaped rock history as well. FM: The Rise and Fall of Rock Radio chronicles the birth, growth, and death of free-form rock-and-roll radio through the stories of the movement's flagship stations. In the late sixties and early seventies-at stations like KSAN in San Francisco, WBCN in Boston, WMMR in Philadelphia, KMET in Los Angeles, WNEW, and others-disc jockeys became the gatekeepers, critics, and gurus of new music. Jocks like Scott Muni, Vin Scelsa, Jonathan Schwartz, and Neer developed loyal followings and had incredible influence on their listeners and on the early careers of artists such as Bruce Springsteen, Genesis, the Cars, and many others. Full of fascinating firsthand stories, FM documents the commodification of an iconoclastic phenomenon, revealing how counterculture was coopted and consumed by the mainstream. Richard Neer was an eyewitness to, and participant in, this history. FM is the tale of his exhilarating ride. From the Hardcover edition.

Product Identifiers

Publisher
Random House Publishing Group
ISBN-10
0812992652
ISBN-13
9780812992656
eBay Product ID (ePID)
2317041

Product Key Features

Book Title
Fm : the Rise and Fall of Rock Radio
Author
Richard Neer
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Radio / History & Criticism, History & Criticism, Genres & Styles / Rock
Publication Year
2001
Genre
Music, Performing Arts
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6 in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn1991.4.S82
Reviews
"Rock music had become my religion. Radio my church. And these DJs my priests, rabbis, and gurus. They would preach from the gospel of Dylan, Lennon and McCartney, Jagger and Richards, the Book of Townshend, the Song of the Byrds, and the Acts of Davies. The New Testament would include Procol Harum, Them, Traffic, Cream, the Jeff Beck Group, Buffalo Springfield, Jefferson Airplane, Jimi Hendrix, and Led Zeppelin. After Sgt. Pepper it was the Exodus of singles and the Revelations of albums. And we listened and listened and listened and learned. WNEW, 102.7, was our local Temple of Solomon and somehow these stations were popping up in every major city simultaneously like a planned invasion from outer space. And with them a new generation of DJs, our generation, speaking to us. Personally. Understanding as only we understood. Inspiring us, motivating us, conjuring up images and stimulating the senses as only radio can do when it is in the hands of the righteous. And then it was over." --from the Foreword by Steven Van Zandt, "Rock music had become my religion. Radio my church. And these DJs my priests, rabbis, and gurus. They would preach from the gospel of Dylan, Lennon and McCartney, Jagger and Richards, the Book of Townshend, the Song of the Byrds, and the Acts of Davies. The New Testament would include Procol Harum, Them, Traffic, Cream, the Jeff Beck Group, Buffalo Springfield, Jefferson Airplane, Jimi Hendrix, and Led Zeppelin. After Sgt. Pepper it was the Exodus of singles and the Revelations of albums. And we listened and listened and listened and learned. WNEW, 102.7, was our local Temple of Solomon and somehow these stations were popping up in every major city simultaneously like a planned invasion from outer space. And with them a new generation of DJs, our generation, speaking to us. Personally. Understanding as only we understood. Inspiring us, motivating us, conjuring up images and stimulating the senses as only radio can do when it is in the hands of the righteous. And then it was over." --from the Foreword by Steven Van Zandt From the Hardcover edition.
Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

JoyOfBooking

JoyOfBooking

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,9 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (1 811)

s***h (386)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Positive experience, item was shipped quickly and arrived as described.
s***t (2898)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item as described Super fast shipping
h***p (1253)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Nice transaction!