|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Onli ..9781118488768

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 3 / Sprzedane: 4
Cena:
GBP 3,63
Około18,13 zł
Wysyłka:
GBP 8,99 (około 44,90 zł) Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Cz, 30 maj a Pn, 17 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 1 dnia po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 312472142055
Ostatnia aktualizacja: 18-04-2024 06:47:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Book Title
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Onli .
ISBN
9781118488768
EAN
9781118488768
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Item Height
229mm
Author
David Meerman Scott
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
155mm
Subject
Marketing
Item Weight
546g
Number of Pages
464 Pages

O tym produkcie

Product Information

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international bestseller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step-by-step action plan for harnessing the power of modern marketing and PR to communicate with buyers directly, raise visibility, and increase sales. It shows how large and small companies, nonprofits, and other organizations can leverage Web-based content to get the right information to the right people at the right time for a fraction of the cost of big-budget campaigns. Including a wealth of compelling case studies and real-world examples of content marketing and inbound marketing success, this is a practical guide to the new reality of reaching buyers when they're eager to hear from you. * Includes updated information, examples, and case studies plus an examination of newly popular tools such as Infographics, photo-sharing using Pinterest and Instagram, as well as expanded information on social media such as YouTube, Twitter, Facebook, and LinkedIn * David Meerman Scott is a marketing strategist, bestselling author of eight books including three international bestsellers, advisor to emerging companies including HubSpot, and a professional speaker on topics including marketing, leadership, and social media. Prior to starting his own business, he was marketing VP for two U.S. publicly traded companies and was Asia marketing director for Knight-Ridder, at the time one of the world's largest information companies. The New Rules of Marketing & PR offers the single resource for entrepreneurs, business owners, nonprofit managers as well as those working in marketing or publicity departments to build a marketing and PR strategy to grow any business.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781118488768
eBay Product ID (ePID)
152700967

Product Key Features

Author
David Meerman Scott
Publication Name
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
464 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
155mm
Item Weight
546g

Additional Product Features

Title_Author
David Meerman Scott
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,1 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 821 673)

a***s (406)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Good item, received with thanks.
n***t (2199)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ponad rok temu
Zakup potwierdzony
Amazing service,A*+++ trader,will buy from again.��Quick delivery.
Zobacz wszystkie opinie