Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Modifying Food Texture: Sensory Analysis, Consu, Chen, Rosenthal.=

Awesomebooksusa
  • (418923)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $330,17
Około1 262,93 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: MD, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 5 paź a Pt, 11 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 312875095013
Ostatnia aktualizacja: 17-09-2024 09:06:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2015-06-01
Title
Modifying Food Texture: Sensory Analysis, Consumer Requirements
ISBN
9781782423348
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Subject Area
Technology & Engineering
Publication Name
Modifying Food Texture : Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences
Author
Andrew Rosenthal
Publisher
Elsevier Science & Technology
Item Length
9 in
Subject
Food Science
Item Width
6 in
Number of Pages
300 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
1782423346
ISBN-13
9781782423348
eBay Product ID (ePID)
209786350

Product Key Features

Number of Pages
300 Pages
Language
English
Publication Name
Modifying Food Texture : Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences
Subject
Food Science
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering
Author
Andrew Rosenthal
Format
Hardcover

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
664.072
Table Of Content
Preface 1 Vocabularies and terminologies of food texture appreciation Fumiyo Hayakawa, National Food Research Institute, Japan Part One Sensory analysis and consumer preference of food texture 2 Sensory changes with ageing Lisa Duizer, University of Guelph, Canada 3 Statistical methods and tools for analysing sensory food texture Peter Ho, The University of Leeds, UK 4 Instrumental characterisation of texture properties of solid and semi-solid food Andrew Rosenthal, Coventry University, UK 5 Instrumental characterisation of textural properties of fluid food Guido Sala, WUR, Netherlands Part Two Modifying texture for specific consumer groups 6 Texture-modified meals for hospital patients (e.g. dysphagia) Julie Cichero, University of Queensland, Australia 7 Texture modification for elderly people Karin Wendin, SIK, Sweden 8 Modifying the texture of foods for infants and young children Sophie Nicklaus, INRA, France 9 Texture design of institutional food (e.g. schools, hospitals) Derek Johnson, National Association of Care Catering, UK 10 Texture design of 'free from' foods (e.g. GF bread) Maria Papageorgiou, ATEI of Thessaloniki, Greece
Synopsis
Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients. This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods., Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients. This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods. Explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference Addresses the food textural needs of special groups, including infants, the elderly, and dysphagia patients Takes an in-depth look at the product development needs of consumers, exploring the sensory analysis of food texture
LC Classification Number
TX546

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,3 mln
Dołączył: mar 2009

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (520 901)