Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
Modifying Food Texture: Sensory Analysis, Consu, Chen, Rosenthal.=
US $330,17
Około1 262,93 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 3
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: MD, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 5 paź a Pt, 11 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 312875095013
Ostatnia aktualizacja: 17-09-2024 09:06:23 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- PublishedOn
- 2015-06-01
- Title
- Modifying Food Texture: Sensory Analysis, Consumer Requirements
- ISBN
- 9781782423348
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Subject Area
- Technology & Engineering
- Publication Name
- Modifying Food Texture : Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences
- Publisher
- Elsevier Science & Technology
- Item Length
- 9 in
- Subject
- Food Science
- Item Width
- 6 in
- Number of Pages
- 300 Pages
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
1782423346
ISBN-13
9781782423348
eBay Product ID (ePID)
209786350
Product Key Features
Number of Pages
300 Pages
Language
English
Publication Name
Modifying Food Texture : Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences
Subject
Food Science
Publication Year
2015
Type
Textbook
Subject Area
Technology & Engineering
Format
Hardcover
Dimensions
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
664.072
Table Of Content
Preface 1 Vocabularies and terminologies of food texture appreciation Fumiyo Hayakawa, National Food Research Institute, Japan Part One Sensory analysis and consumer preference of food texture 2 Sensory changes with ageing Lisa Duizer, University of Guelph, Canada 3 Statistical methods and tools for analysing sensory food texture Peter Ho, The University of Leeds, UK 4 Instrumental characterisation of texture properties of solid and semi-solid food Andrew Rosenthal, Coventry University, UK 5 Instrumental characterisation of textural properties of fluid food Guido Sala, WUR, Netherlands Part Two Modifying texture for specific consumer groups 6 Texture-modified meals for hospital patients (e.g. dysphagia) Julie Cichero, University of Queensland, Australia 7 Texture modification for elderly people Karin Wendin, SIK, Sweden 8 Modifying the texture of foods for infants and young children Sophie Nicklaus, INRA, France 9 Texture design of institutional food (e.g. schools, hospitals) Derek Johnson, National Association of Care Catering, UK 10 Texture design of 'free from' foods (e.g. GF bread) Maria Papageorgiou, ATEI of Thessaloniki, Greece
Synopsis
Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients. This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods., Modifying Food Texture, Volume 2: Sensory Analysis, Consumer Requirements and Preferences explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, specifically addressing the food textural needs of infants, the elderly, and dysphagia patients. This volume covers the sensory analysis of texture-modified foods, taking an in-depth look at the product development needs of consumers and exploring the sensory analysis of food texture and the development of texture-modified foods. Explores texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference Addresses the food textural needs of special groups, including infants, the elderly, and dysphagia patients Takes an in-depth look at the product development needs of consumers, exploring the sensory analysis of food texture
LC Classification Number
TX546
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (520 901)
- i***c (4425)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast shipping, Nice copy, Great seller, Thanks!
- i***c (4425)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast shipping, Nice copy, Great seller, I'll be back, Thanks!
- h***t (1549)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyGreat book, excellent service !!!!