|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Language in International Business - 9781848449893

Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Cena:
GBP 81,68
Około407,98 zł
Ten przedmiot zostanie wysyłany w ramach Programu wysyłki międzynarodowej.
Obejmuje śledzenie przesyłki za granicę, uproszczoną odprawę celną i brak dodatkowych opłat przy dostawie. Dowiedz się więcej
Wysyłka:
GBP 29,12 (około 145,45 zł) Wysyłka przyspieszona do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay
Ta kwota zawiera podane przez sprzedawcę opłaty za wysyłkę na terenie kraju oraz obowiązujące opłaty za wysyłkę za granicę, opłaty za obsługę i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Aldershot, Wielka Brytania
Opłaty importowe: 
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Ta kwota zawiera obowiązujące opłaty celne, podatki, prowizje za pośrednictwo i inne opłaty. Kwota może ulec zmianie do chwili dokonania płatności. Dodatkowe informacje znajdziesz w Warunkach Programu wysyłki międzynarodowej.
Dostawa:
Szacowana między Cz, 6 cze a Cz, 13 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     
Opłaty za wysyłkę za granicę i opłaty importowe płacisz firmie Pitney Bowes Inc. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o Programie wysyłki międzynarodowej na eBay

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 314287162371
Ostatnia aktualizacja: 22-05-2024 00:06:49 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Language in International Business
ISBN
9781848449893
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Hardcover
Subject Area
Organizational Sociology
Language
English
Publication Name
Language in International Business: the Multilingual Reality of Global Business Expansion
Item Height
234mm
Author
Rebecca Piekkari, Denice E. Welch, Lawrence S. Welch
Publisher
Edward Elgar Publishing LTD
Item Width
156mm
Subject
Business
Number of Pages
272 Pages

O tym produkcie

Product Information

This is a terrific book. With English now established as the lingua franca of business, some might be tempted to assume that language isn't a big deal any more in the world of business. But the authors show how mistaken this assumption is. With a mix of careful of research and detailed examples, they show how language use in international firms influences the meaning of written documents, power relationships between people, and how individuals make sense of their corporate environment. Language becomes, in effect, a window on the entire set of challenges faced by an international firm, and this has profound implications for executives and researchers alike.' - Julian Birkinshaw, London Business School, UK'A comprehensive treatment of a key international business variable that we all too often take for granted. Language is and will remain a critical component of business performance in a global environment.' - Oded Shenkar, Ford Motor Company Chair in Global Business Management, Fisher College of Business, The Ohio State University, US 'The authors' analysis of the multilingual reality of global business expansion is consistent with my experience as chairman of a global company. Although the book has been written by academics, the writing style is clear and direct, making it an accessible and enjoyable read for anyone in the business community who is interested in the way language impacts business performance. I am happy to recommend it.' - Antti Herlin, Board Chairman, KONE Corporation, Finland Language permeates every facet of international business in the 21st century. However, being aware of this multilingual reality is not enough. This book presents a case for recognizing and appreciating the importance of language, its multifaceted role and the range of effects it may have on internationalizing firms. Responding to the growing interest in the role of language in international business, this book presents language as a critical management challenge for the internationalizing firm. Several perspectives are explored, including the individual, the firm and the broader society in which language use is embedded. Empirical examples of language roles are identified through examining human resource management, international marketing and foreign operation modes and networks in business. Language in International Business reveals a fresh understanding of the complexity of the multilingual reality that internationalizing firms face. Students from undergraduate to PhD level studying international business and management, sociolinguistics or international business communication will benefit from the rich source of new research questions ascertained in this book. Business practitioners will find the book insightful, managerially-oriented, and easily accessible. Contents: 1. Language and Global Business Expansion 2. Translation 3. Confronting Language: The Individual in the Organisational Context 4. Language and International Management 5. Language and Networks 6. Language and Human Resource Management 7. Language and International Marketing 8. Language and Foreign Operation Modes 9. Language Strategy and Management 10. Conclusion Index

Product Identifiers

Publisher
Edward Elgar Publishing LTD
ISBN-13
9781848449893
eBay Product ID (ePID)
209340820

Product Key Features

Subject Area
Organizational Sociology
Author
Rebecca Piekkari, Denice E. Welch, Lawrence S. Welch
Publication Name
Language in International Business: the Multilingual Reality of Global Business Expansion
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm

Additional Product Features

Title_Author
Lawrence S. Welch, Denice E. Welch, Rebecca Piekkari
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT30481325210
:skaF30481325210
:liam-Emoc.liamg@rebbewcim
Numer VAT (NIP):
  • GB 976952259
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06687355
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
BOOKS etc.

BOOKS etc.

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,6 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (509 871)

n***n (488)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly and as described. Recommended.
d***e (345)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great packaging good content.
v***o (277)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book arrived, all great, thanks!