|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

New Media Language-Jean Aitchison

Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 3
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South East, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 314723140039
Ostatnia aktualizacja: 12-03-2024 13:44:53 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780415283045
EAN
9780415283045
Publication Year
2003
Format
Paperback
Language
English
Book Title
New Media Language
Item Height
234mm
Author
Diana Lewis, Jean Aitchison
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Item Weight
340g
Number of Pages
224 Pages

O tym produkcie

Product Information

New Media Language brings leading media figures and scholars together to debate the shifting relations between today's media and contemporary language. From newspapers and television to email, the Internet and text messaging, there are ever increasing media conduits for news. This book investigates how developments in world media have affected, and been affected by, language. Exploring a wide range of topics, from the globalization of communication to the vocabulary of terrorism and the language used in the wake of September 11, New Media Language looks at the important and wide-ranging implications of these changes. From Malcolm Gluck on wine writing, to Naomi Baron on email, the authors provide authoritative and engaging insights into the ways in which language is changing, and in turn, changes us. With a foreword by Simon Jenkins, New Media Language is essential reading for anyone with an interest in today's complex and expanding media. Jean Aitchison, University of Oxford; John Ayto; Naomi Baron, Washington University; Allan Bell, Auckland University of Technology; Douglas Biber, Northen Arizona Un

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415283045
eBay Product ID (ePID)
86632555

Product Key Features

Book Title
New Media Language
Author
Diana Lewis, Jean Aitchison
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2003
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
340g

Additional Product Features

Editor
Diana Lewis, Jean Aitchison
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4, AwesomeBooks
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT60358080080
:liam-Emoc.skoobemosewa@yabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
awesomebooksuk

awesomebooksuk

99,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 4,0 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 812 377)

a***c (273)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
ON TIME AND AS EXPECTED
b***b (45)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book is as described…good condition. Well priced.
b***k (1701)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Very happy with everything