|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Mark Tungate Branded Male (Hardback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $69,38
Około199,25 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 314839099664
Ostatnia aktualizacja: 21-05-2024 18:49:28 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Branded Male
Publication Name
Branded Male : Marketing to Men
Title
Branded Male
Subtitle
Marketing to Men
Author
Mark Tungate
Format
Hardcover
ISBN-10
0749450118
EAN
9780749450113
ISBN
9780749450113
Publisher
Kogan Page, The Limited
Genre
Business & Finance
Subject
Films & TV
Release Date
03/02/2008
Release Year
2008
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
0.7in
Item Length
9.2in
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz
Publication Year
2008
Type
Not Available
Number of Pages
256 Pages

O tym produkcie

Product Information

The male market is exploding. Thanks to emerging social and cultural trends, men are becoming consumers to reckon with. In 1990 only 4% of men claimed to regularly use a skin care product. By 2015 the figure will have risen to 50%. Branded Male discusses the evolution of the male consumer and the desire of marketers to tap into the still underdeveloped male market. Crammed with facts and anecdotes, Branded Male analyses how to effectively brand products and services for the male market. Using a typical modern male's weekday as a template and examining all the influences affecting him, the book considers his exposure to brands and the ways marketers can exploit these channels, taking you through popular strategies for marketing to men. In his trademark style, Mark Tungate - the author of Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara - paints a portrait of the male consumer. From razor blades to beer, from aftershave to hotels, he finds out which marketing messages have the most impact on male wallets. Men's bank balances may never be the same again.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
0749450118
ISBN-13
9780749450113
eBay Product ID (ePID)
63151979

Product Key Features

Author
Mark Tungate
Publication Name
Branded Male : Marketing to Men
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2008
Type
Not Available
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.7in
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd69.B7
Reviews
"A well-researched overview of a particular kind of new modern male." - Choice See an excerpt on the American Educational Foundation website!, "Tungate dissects the social trends that have been shaping the male consumer across a variety of sectors in recent years… Provides insights on how brands can tackle the business of engaging men in a relevant way and the influential role that the women in their lives play." Carisa Bianchi, President, TBWA / Chiat / Day, Los Angeles "Finally a book that uses humour, examples and clever storytelling to shed a new light on male trends. Helps us approach male consumers as human beings and not simply as marketing targets." Roberto Passariello, Marketing Director, Eurosport International "Ideas, advice and insights that will help anyone aiming to get messages across to men." David Wilkins, Special Projects Officer, Men's Health Forum "An essential primer for anyone wanting to make it big in the fashion biz." Nicholas Coleridge, Managing Director, Condé Nast, "If you're a marketer for any kind of product or service aimed at men, you'll find this book interesting and chock full of useful tidbits." -- BizThoughts, "A well-researched overview of a particular kind of new modern male." - Choice See anexcerpton the American Educational Foundation website!, "If you're a marketer for any kind of product or service aimed at men, you'll find this book interesting and chock full of useful tidbits." - BizThoughts
Table of Content
00: Introduction; 01: Skin; 02: Cloth; 03: Diet; 04: Home; 05: Wheels; 06: Travel; 07: Words; 08: Gadgets; 09: Hotels; 10: Pictures; 11: Body; 12: Alcohol; 13: Restaurants; 14: Sex
Copyright Date
2008
Topic
Marketing / General, Consumer Guides, Consumer Behavior, Men's Studies
Lccn
2007-047299
Dewey Decimal
658.80081
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Référence, Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 174 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (62 973)

r***r (159)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
rating the item is silly. Rarewaves is awesome
c***c (1879)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome item and seller.
m***c (289)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
👍👍👍