Zdjęcie 1 z 1
Sukces samoobsługi i wiedzy: udana samoobsługa i wiedza–
Stan:
“Item may or may not come in original packaging. Item has been tested and is in full working ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Znajduje się w: Eagle Mountain, Utah, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 8 maj a Pn, 13 maj do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 100% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 314879478045
Parametry przedmiotu
- Stan
- Dobry
- Uwagi sprzedawcy
- Brand
- Blurb
- Style
- ABIS_BOOK
- ISBN
- 9781366821157
- Publication Year
- 2016
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Self-Service and Knowledge Success
- Item Height
- 0.5in
- Item Length
- 9in
- Publisher
- Blurb
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- General
- Item Width
- 12.5in
O tym produkcie
Product Information
Are you interested in learning how to implement successful self-service and knowledge management in your service organization? Basic knowledge and understanding is the first step towards any change that is intended to provide new advantages and increased benefits. Customers must come first and customer success and loyalty is still our primary goal. However, everything else has changed due to the shift in technology and new behaviors. Service organizations that miss the opportunity to change reduce the value they create and will undoubtedly fail. The reader will obtain an in-depth understanding in these areas, as well as receiving concrete tips and recommendations on how to introduce working methods that utilize the opportunities new technology and behaviors provide. Self-service and knowledge methodology such as KCS (Knowledge Centered Service) are creating new possibilities to generate real customer value and long-term success for service and support organizations and, on a higher level, for the whole organization. In this book, we will deal with the key aspects of "What s in it for me?", not only for customers and management, but also for the service organization. This self-service-oriented way of working represents important new opportunities for everyone, including the service desk. There are a lot of known pitfalls when implementing self-service and knowledge but with this book the reader gets a tool to understand and start introducing working methods that utilize great opportunities and self-service and knowledge success . It includes current methods for delivering outstanding customer service and capturing and creating knowledge in the speed of speech . With over 20 years' experience of implementing self-service globally, the authors are some of the most experienced in the field of self-service and knowledge. Take part in their story and let you and your organization's success start today.
Product Identifiers
Publisher
Blurb
ISBN-10
1366821157
ISBN-13
9781366821157
eBay Product ID (ePID)
247550963
Product Key Features
Book Title
Self-Service and Knowledge Success
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
General
Publication Year
2016
Genre
Business & Economics
Dimensions
Item Length
9in
Item Height
0.5in
Item Width
12.5in
Additional Product Features
Target Audience
Trade
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 314879478045
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Eagle Mountain, Utah, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka standardowa (USPS First Class®) | Szacowana między Śr, 8 maj a Pn, 13 maj do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 314879478045
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 314879478045
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (120)
0***9 (118)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
i***d (888)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Smooth transaction highly recommend to anyone
i***d (888)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Amazing seller A+++