|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Sukces samoobsługi i wiedzy: udana samoobsługa i wiedza

Tekst oryginalny
Self-Service & Knowledge Success: Successful self-service and knowledge
Stan:
Dobry
Item may or may not come in original packaging. Item has been tested and is in full working ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $84,91
Około342,86 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka standardowa. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Eagle Mountain, Utah, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 8 maj a Pn, 13 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 314879478045

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Item may or may not come in original packaging. Item has been tested and is in full working ...
Brand
Blurb
Style
ABIS_BOOK
ISBN
9781366821157
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Self-Service and Knowledge Success
Item Height
0.5in
Author
Per Strand Lena
Item Length
9in
Publisher
Blurb
Genre
Business & Economics
Topic
General
Item Width
12.5in

O tym produkcie

Product Information

Are you interested in learning how to implement successful self-service and knowledge management in your service organization? Basic knowledge and understanding is the first step towards any change that is intended to provide new advantages and increased benefits. Customers must come first and customer success and loyalty is still our primary goal. However, everything else has changed due to the shift in technology and new behaviors. Service organizations that miss the opportunity to change reduce the value they create and will undoubtedly fail. The reader will obtain an in-depth understanding in these areas, as well as receiving concrete tips and recommendations on how to introduce working methods that utilize the opportunities new technology and behaviors provide. Self-service and knowledge methodology such as KCS (Knowledge Centered Service) are creating new possibilities to generate real customer value and long-term success for service and support organizations and, on a higher level, for the whole organization. In this book, we will deal with the key aspects of "What s in it for me?", not only for customers and management, but also for the service organization. This self-service-oriented way of working represents important new opportunities for everyone, including the service desk. There are a lot of known pitfalls when implementing self-service and knowledge but with this book the reader gets a tool to understand and start introducing working methods that utilize great opportunities and self-service and knowledge success . It includes current methods for delivering outstanding customer service and capturing and creating knowledge in the speed of speech . With over 20 years' experience of implementing self-service globally, the authors are some of the most experienced in the field of self-service and knowledge. Take part in their story and let you and your organization's success start today.

Product Identifiers

Publisher
Blurb
ISBN-10
1366821157
ISBN-13
9781366821157
eBay Product ID (ePID)
247550963

Product Key Features

Book Title
Self-Service and Knowledge Success
Author
Per Strand Lena
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
General
Publication Year
2016
Genre
Business & Economics

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.5in
Item Width
12.5in

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Amaz-ing Books and Collectibles

Amaz-ing Books and Collectibles

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 489
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (120)

0***9 (118)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
i***d (888)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Smooth transaction highly recommend to anyone
i***d (888)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Amazing seller A+++