|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Paul Hague Market Research in Practice (Paperback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $79,54
Około228,83 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315063317721
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 18:12:19 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Market Research in Practice
Publication Name
Market Research in Practice : an Introduction to Gaining Greater Market Insight
Title
Market Research in Practice
Subtitle
An Introduction to Gaining Greater Market Insight
Author
Paul Hague
Format
Trade Paperback
ISBN-10
1398602825
EAN
9781398602823
ISBN
9781398602823
Publisher
Kogan Page, The Limited
Genre
Business & Finance
Release Date
03/11/2021
Release Year
2021
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
0.8in
Item Length
9.4in
Item Width
6.7in
Item Weight
23.1 Oz
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
392 Pages

O tym produkcie

Product Information

Develop your market research skills with this bestselling guide that explains how to utilize market research tools and methods effectively to obtain reliable results.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
1398602825
ISBN-13
9781398602823
eBay Product ID (ePID)
20050382891

Product Key Features

Author
Paul Hague
Publication Name
Market Research in Practice : an Introduction to Gaining Greater Market Insight
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
392 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
0.8in
Item Width
6.7in
Item Weight
23.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2.H253 2021
Edition Number
4
Reviews
This book presents the rare combination of being comprehensive, authoritative, and eminently readable. It should become the go-to guide for researchers and research buyers seeking to understand the full research process and its many purposes., Tactics don't work without a solid strategic foundation. And you only get strategy right working from a good base of market research. This book is that base. Clear. Practical. And everything you need to know to do market research properly., A concise, engaging and extremely accessible introduction to market research, tools, techniques and issues. This book stands out because of it succinctness, clarity, and brevity. This is a great go-to guide for anyone seeking an introduction to market research.
Table of Content
ONE: Planning a market research study; 01: Introduction; 02: Market research design; 03: Uses of market research; TWO: Qualitative research; 04: Qualitative research; 05: Desk research; 06: Focus groups; 07: Depth interviewing; 08: Observation and ethnography; THREE: Quantitative research; 09: Quantitative research; 10: Sampling and statistics; 11: Questionnaire design; 12: Face-to-face interviewing; 13: Telephone interviewing; 14: Self-completion questionnaires; 15: Online surveys; 16: Data analysis; FOUR: Using market research; 17: Using market research to segment markets; 18: Using market research to improve a brand position; 19: Using market research to improve customer satisfaction and loyalty; 20: Using market research to achieve optimum pricing; 21: Using market research to enter a new market; 22: Using market research to test advertising effectiveness; 23: Using market research to launch a new product; 24: Reporting; FIVE: The market research industry; 25: International market research; 26: Research trends; 27: Ethics in market research
Copyright Date
2022
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Commerce, Marketing / Research
Lccn
2021-947780
Dewey Decimal
658.83
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 175 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (63 055)

t***u (446)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome
1***a (16)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks Again!
1***a (16)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks