|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca jest nieobecny do 01-06-2024. Dodaj przedmiot do obserwowanych, aby zapisać go na później.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage HC

Tekst oryginalny
The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage HC
Stan:
Bardzo dobry
Lightly read. No obvious wear or tear to dust jacket or book block.
Cena:
US $14,99
Około58,72 zł
Wysyłka:
US $5,75 (około 22,52 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: South Lake Tahoe, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 6 cze a Pn, 10 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315088067019
Ostatnia aktualizacja: 03-04-2024 08:23:19 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Lightly read. No obvious wear or tear to dust jacket or book block.”
Narrative Type
Nonfiction
ISBN
9781422177808
Book Title
The Design of Business : Why Design Thinking Is the Next Competitive Advantage
Item Length
8.2in
Publisher
Harvard Business Review Press
Publication Year
2009
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Roger L. Martin
Genre
Self-Help, Business & Economics
Topic
Personal Success, Industrial Management, Entrepreneurship, Research & Development, New Business Enterprises, Creativity
Item Width
5.5in
Item Weight
11.4 Oz
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Information

Most companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game--changing innovation like Apple's iPod, or create an entirely new category like Facebook. Many make genuine efforts to be innovative--they spend on R&D, bring in creative designers, hire innovation consultants. But they get disappointing results. Why? In The Design of Business , Roger Martin offers a compelling and provocative answer: we rely far too exclusively on analytical thinking, which merely refines current knowledge, producing small improvements to the status quo. To innovate and win, companies need design thinking. This form of thinking is rooted in how knowledge advances from one stage to another--from mystery (something we can't explain) to heuristic (a rule of thumb that guides us toward solution) to algorithm (a predictable formula for producing an answer) to code (when the formula becomes so predictable it can be fully automated). As knowledge advances across the stages, productivity grows and costs drop-creating massive value for companies. Martin shows how leading companies such as Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM, and others use design thinking to push knowledge through the stages in ways that produce breakthrough innovations and competitive advantage. Filled with deep insights and fresh perspectives, The Design of Business reveals the true foundation of successful, profitable innovation.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422177807
ISBN-13
9781422177808
eBay Product ID (ePID)
72562895

Product Key Features

Book Title
The Design of Business : Why Design Thinking Is the Next Competitive Advantage
Author
Roger L. Martin
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Personal Success, Industrial Management, Entrepreneurship, Research & Development, New Business Enterprises, Creativity
Publication Year
2009
Genre
Self-Help, Business & Economics
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
8.2in
Item Height
0.8in
Item Width
5.5in
Item Weight
11.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd53.M3644 2009
Reviews
…for readers interested in the processes of design…there are some interesting bits of detail and discussions on how exactly this is done. - The Financial Times, October 15, 2009, … among the most fundamental and comprehensive books ever written about the subject of business design and design thinking. — Business Design Association, November 2nd, 2009 …for readers interested in the processes of design…there are some interesting bits of detail and discussions on how exactly this is done. - The Financial Times, October 15, 2009 Insightful analysis of a hot management trend, useful for executives of all levels. —BusinessWeek, October 26, 2009 …a tough-minded elegant survey of why design thinking shouldn't be considered some soft thing that's nice for business at the edges but not necessary at the core. —MIT Sloan Management Review, Improvisations blog, October 2009 ...offers thoughtful and valuable insight for all managers, and concludes with important instructions for individuals who want to become design thinkers. An excellent book. -Booklist, October 15, 2009, ... among the most fundamental and comprehensive books ever written about the subject of business design and design thinking. -- Business Design Association, November 2nd, 2009 ...for readers interested in the processes of design...there are some interesting bits of detail and discussions on how exactly this is done. - The Financial Times, October 15, 2009 Insightful analysis of a hot management trend, useful for executives of all levels. --BusinessWeek, October 26, 2009 ...a tough-minded elegant survey of why design thinking shouldn't be considered some soft thing that's nice for business at the edges but not necessary at the core. --MIT Sloan Management Review, Improvisations blog, October 2009 ...offers thoughtful and valuable insight for all managers, and concludes with important instructions for individuals who want to become design thinkers. An excellent book. -Booklist, October 15, 2009, …for readers interested in the processes of design…there are some interesting bits of detail and discussions on how exactly this is done. - The Financial Times, October 15, 2009 Insightful analysis of a hot management trend, useful for executives of all levels. -BusinessWeek, October 26, 2009 …a tough-minded elegant survey of why design thinking shouldn't be considered some soft thing that's nice for business at the edges but not necessary at the core. -MIT Sloan Management Review, Improvisations blog, October 2009 ...offers thoughtful and valuable insight for all managers, and concludes with important instructions for individuals who want to become design thinkers. An excellent book. -Booklist, October 15, 2009, … among the most fundamental and comprehensive books ever written about the subject of business design and design thinking. - Business Design Association, November 2nd, 2009 …for readers interested in the processes of design…there are some interesting bits of detail and discussions on how exactly this is done. - The Financial Times, October 15, 2009 Insightful analysis of a hot management trend, useful for executives of all levels. -BusinessWeek, October 26, 2009 …a tough-minded elegant survey of why design thinking shouldn't be considered some soft thing that's nice for business at the edges but not necessary at the core. -MIT Sloan Management Review, Improvisations blog, October 2009 ...offers thoughtful and valuable insight for all managers, and concludes with important instructions for individuals who want to become design thinkers. An excellent book. -Booklist, October 15, 2009, "... among the most fundamental and comprehensive books ever written about the subject of business design and design thinking." -- Business Design Association, November 2nd, 2009 "...for readers interested in the processes of design...there are some interesting bits of detail and discussions on how exactly this is done." -- The Financial Times , October 15, 2009 "Insightful analysis of a hot management trend, useful for executives of all levels." -- BusinessWeek , October 26, 2009 "...a tough-minded elegant survey of why design thinking shouldn't be considered some soft thing that's nice for business at the edges but not necessary at the core." -- MIT Sloan Management Review, Improvisations blog, October 2009 "...offers thoughtful and valuable insight for all managers, and concludes with important instructions for individuals who want to become design thinkers. An excellent book." -- Booklist , October 15, 2009
Copyright Date
2009
Lccn
2009-021389
Intended Audience
Trade
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Soyims Selections

Soyims Selections

99,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 804

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (269)

r***r (263)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good item, as described
a***r (3071)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great book! Fast shipping!
o***l (184)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Quick shipping, fantastic condition