|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Udowodnij to figurkami : Empiryczne metody w prawie i sporach sądowych

Tekst oryginalny
Prove It with Figures : Empirical Methods in Law and Litigation
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $148,84
Około583,02 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pt, 7 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315104831936
Ostatnia aktualizacja: 08-05-2024 18:15:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
1997-07-31
Title
Prove It with Figures : Empirical Methods in Law and Litigation
ISBN
9781461273004
Publication Year
2012
Series
Statistics for Social and Behavioral Sciences Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Prove It with Figures : Empirical Methods in Law and Litigation
Author
David Kaye, Hans Zeisel
Item Length
9.3in
Publisher
Springer New York
Item Width
6.1in
Item Weight
20.5 Oz
Number of Pages
Xxiii, 353 Pages

O tym produkcie

Product Information

This book presents statistical and social science research methods for lawyers and students of the law. Hans Zeisel's studies represent the blending of the best of European and American sociology, psychology, and other social sciences with jurisprudence. David Kaye picks up Zeisel's torch of statistically-based factfindindg, illuminating the latest developments in the field of legal statistics.

Product Identifiers

Publisher
Springer New York
ISBN-10
1461273005
ISBN-13
9781461273004
eBay Product ID (ePID)
169544285

Product Key Features

Author
David Kaye, Hans Zeisel
Publication Name
Prove It with Figures : Empirical Methods in Law and Litigation
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Series
Statistics for Social and Behavioral Sciences Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xxiii, 353 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
20.5 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Ha1-4737
Table of Content
1 The Search for Causes: An Overview.- 2 The Controlled Randomized Experiment.- 2.1 A nearly perfect experiment.- 2.2 Eliminating bias in selecting subjects.- 2.3 Limits to experimentation.- 2.4 The half-a-loaf experiment.- 2.5 Simulation.- 2.6 Limits to extrapolation.- Critical questions.- 3 Inferring Causes from Observational Studies.- 3.1 Diphtheria antitoxin.- 3.2 The Connecticut crackdown on speeders.- 3.3 Capital punishment in Florida.- 3.4 Polio vaccines.- 3.5 Police intervention and domestic violence.- 3.6 No-fault divorce.- 3.7 Statistical "control" for known confounders.- 3.8 Summary.- Critical questions.- 4 Epidemiologic Studies.- 4.1 Types of studies.- 4.2 Agent Orange.- 4.3 Breast implants.- 4.4 Tobacco smoke.- 4.5 Asbestos.- 4.6 Bendectin.- 4.7 Electromagnetic fields.- 4.8 Summary.- 5 Summing Up: Replication and Triangulation.- 5.1 Estimating socially significant numbers.- 5.2 Triangulations in the census.- 5.3 Unanimity and hung juries.- 5.4 Opposition to the death penalty and.- the propensity to vote guilty.- 5.5 Sentence variation from judge to judge.- 6 Coincidence and Significance.- 6.1 P-values.- 6.2 Significance.- 6.3 Power.- 6.4 One-tailed and two-tailed tests.- 6.5 Multiple testing.- 6.6 Interval estimates.- 6.7 Other hypotheses.- 6.8 Posterior probabilities.- Critical questions.- 7 Sampling.- 7.1 The road to the acceptance of sampling.- 7.2 The miracle of sampling.- 7.3 Some sources of bias.- 7.4 Drawing a probability sample.- 7.5 Sample size.- 7.6 The danger of mail surveys: nonresponse bias.- 7.7 Quota samples.- 7.8 Convenience samples.- 7.9 Summary.- Critical questions.- 8 Content Analysis.- 8.1 A study of the House Un-American.- Activities Committee.- 8.2 Pretrial publicity.- 8.3 The Federalist Papers.- 9 Surveys and Change of Venue.- 9.1History of survey acceptance.- 9.2 Change of venue law.- 9.3 Mitsubishi in Silicon Valley.- 9.4 The Pontiac prison cases.- 9.5 Civil litigation.- 9.6 The limits of voir dire.- 10 Trademark Surveys: Genericness.- 10.1 The Thermos surveys.- 10.2 The Teflon surveys.- 10.3 Variations of the Teflon survey.- 11 Trademark Surveys: Confusion.- 11.1 Realism.- 11.2 How close a look?.- 11.3 Who puts out this design?.- 11.4 Altering the specimen.- 11.5 Controlling for "top of mind" responses.- 11.6 Anticipating market entry.- 11.7 Addressing the relevant issue.- 11.8 Depressors and aggrandizers.- 11.9 Summary.- 12 The Jury: Composition and Selection.- 12.1 Jury size.- 12.2 Selecting the jury venire.- 12.3 Selecting from the venire.- 12.4 Juror selection surveys.- 13 DNA Profiling: Probabilities and Proof.- 13.1 VNTR profiling.- 13.2 Match windows.- 13.3 Match probabilities and the basic product rule.- 13.4 Objections to the basic product rule.- 13.5 Ceiling frequencies.- 13.6 Uniqueness.- 13.7 Random match probabilities and prejudice.- 13.8 Beyond matching and binning.- Notes.- List of Cases.
Copyright Date
1997
Topic
Statistics
Dewey Decimal
349.73/07/27
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Social Science

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (512 821)

o***o (167)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect, book is great, thanks!
e***c (860)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
GREAT BOOK! THANKS!!
t***k (1074)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you very much.