Skończył się zapas tego przedmiotu.
Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

It's Not About the Coffee: Lessons on Putting People First from

Awesomebooksusa
  • (418974)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $5,49
Około21,00 zł
Stan:
Bardzo dobry
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: MD, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Wt, 1 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315147225197
Ostatnia aktualizacja: 09-09-2024 18:58:07 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
It's Not About the Coffee: Lessons on Putting People First from
ISBN
9781591842729
Book Title
It's Not about the Coffee : Lessons on Putting People First from Alife at Starbucks
Publisher
Penguin Publishing Group
Item Length
8 in
Publication Year
2009
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.6 in
Author
Janet Goldstein, Howard Behar
Genre
Philosophy, Business & Economics
Topic
Leadership, Customer Relations, Ethics & Moral Philosophy, Entrepreneurship, Management
Item Weight
6.3 Oz
Item Width
5.2 in
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
1591842727
ISBN-13
9781591842729
eBay Product ID (ePID)
71689132

Product Key Features

Book Title
It's Not about the Coffee : Lessons on Putting People First from Alife at Starbucks
Number of Pages
208 Pages
Language
English
Publication Year
2009
Topic
Leadership, Customer Relations, Ethics & Moral Philosophy, Entrepreneurship, Management
Illustrator
Yes
Genre
Philosophy, Business & Economics
Author
Janet Goldstein, Howard Behar
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
6.3 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Reviews
"A book about how to succeed anywhere-not just in business." -Former U.S. Senator Bill Bradley "The most down-to-earth, in-the-trenches, straightforward, and utterly useful leadership book I''ve ever read." -James A. Autry, author of The Servant Leader "The tips inside are intelligent, heartfelt, tested and honed in reality. Bravo." -David Allen, author of Getting Things Done, A book about how to succeed anywhere—not just in business.” —Former U.S. Senator Bill Bradley The most down-to-earth, in-the-trenches, straightforward, and utterly useful leadership book I’ve ever read.” —James A. Autry, author of The Servant Leader The tips inside are intelligent, heartfelt, tested and honed in reality. Bravo.” —David Allen, author of Getting Things Done, "A book about how to succeed anywhere-not just in business." -Former U.S. Senator Bill Bradley "The most down-to-earth, in-the-trenches, straightforward, and utterly useful leadership book I've ever read." -James A. Autry, author of The Servant Leader "The tips inside are intelligent, heartfelt, tested and honed in reality. Bravo." -David Allen, author of Getting Things Done
Grade From
Twelfth Grade
Dewey Decimal
658.4/092
Grade To
UP
Synopsis
During his many years as a senior executive at Starbucks, Howard Behar helped establish the Starbucks culture, which stresses people over profits. He coached hundreds of leaders at every level and helped the company grow into a world-renowned brand. Now he reveals the ten principles that guided his leadership-and not one of them is about coffee. Behar shows that if you think of your staff as people (not labor costs) they will achieve amazing results. He discusses the importance of building trust, telling hard truths, thinking independently, and more. And he shares inside stories of key turning points for Starbucks, as it fought to hang on to its culture while growing exponentially.
LC Classification Number
HD57.7

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,3 mln
Dołączył: mar 2009

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (520 955)