Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
It's Not About the Coffee: Lessons on Putting People First from
US $5,49
Około21,00 zł
Stan:
Bardzo dobry
Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. Okładka bez wyraźnych uszkodzeń. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Minimalne ślady używania. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: MD, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Wt, 1 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315147225197
Ostatnia aktualizacja: 09-09-2024 18:58:07 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- It's Not About the Coffee: Lessons on Putting People First from
- ISBN
- 9781591842729
- Book Title
- It's Not about the Coffee : Lessons on Putting People First from Alife at Starbucks
- Publisher
- Penguin Publishing Group
- Item Length
- 8 in
- Publication Year
- 2009
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 0.6 in
- Genre
- Philosophy, Business & Economics
- Topic
- Leadership, Customer Relations, Ethics & Moral Philosophy, Entrepreneurship, Management
- Item Weight
- 6.3 Oz
- Item Width
- 5.2 in
- Number of Pages
- 208 Pages
O tym produkcie
Product Identifiers
Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
1591842727
ISBN-13
9781591842729
eBay Product ID (ePID)
71689132
Product Key Features
Book Title
It's Not about the Coffee : Lessons on Putting People First from Alife at Starbucks
Number of Pages
208 Pages
Language
English
Publication Year
2009
Topic
Leadership, Customer Relations, Ethics & Moral Philosophy, Entrepreneurship, Management
Illustrator
Yes
Genre
Philosophy, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
6.3 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.2 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Reviews
"A book about how to succeed anywhere-not just in business." -Former U.S. Senator Bill Bradley "The most down-to-earth, in-the-trenches, straightforward, and utterly useful leadership book I''ve ever read." -James A. Autry, author of The Servant Leader "The tips inside are intelligent, heartfelt, tested and honed in reality. Bravo." -David Allen, author of Getting Things Done, A book about how to succeed anywhere—not just in business.” —Former U.S. Senator Bill Bradley The most down-to-earth, in-the-trenches, straightforward, and utterly useful leadership book I’ve ever read.” —James A. Autry, author of The Servant Leader The tips inside are intelligent, heartfelt, tested and honed in reality. Bravo.” —David Allen, author of Getting Things Done, "A book about how to succeed anywhere-not just in business." -Former U.S. Senator Bill Bradley "The most down-to-earth, in-the-trenches, straightforward, and utterly useful leadership book I've ever read." -James A. Autry, author of The Servant Leader "The tips inside are intelligent, heartfelt, tested and honed in reality. Bravo." -David Allen, author of Getting Things Done
Grade From
Twelfth Grade
Dewey Decimal
658.4/092
Grade To
UP
Synopsis
During his many years as a senior executive at Starbucks, Howard Behar helped establish the Starbucks culture, which stresses people over profits. He coached hundreds of leaders at every level and helped the company grow into a world-renowned brand. Now he reveals the ten principles that guided his leadership-and not one of them is about coffee. Behar shows that if you think of your staff as people (not labor costs) they will achieve amazing results. He discusses the importance of building trust, telling hard truths, thinking independently, and more. And he shares inside stories of key turning points for Starbucks, as it fought to hang on to its culture while growing exponentially.
LC Classification Number
HD57.7
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03800600
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (520 955)
- o***b (193)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyEasy transaction!
- 6***m (4048)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThank you. As described and a nice item.
- a***o (39)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyBest Shakespeare Series out there!