Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Advertising and Promotion : An Integrated Marketing Communications Perspective

vvanp_tjsosl3by
  • (60)
  • Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
    W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $40,00
Około153,69 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Bardzo dobry
Wysyłka:
US $6,88 (około 26,43 zł) USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Pleasant Hill, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 1 paź a So, 5 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315150553560

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9781260259315
Publication Year
2020
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Advertising and Promotion : an Integrated Marketing Communications Perspective
Illustrator
Yes
Author
George E. Belch, Michael A. Belch
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Advertising & Promotion
Edition
12
Number of Pages
Xxxi, 740 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
1260259315
ISBN-13
9781260259315
eBay Product ID (ePID)
23038759374

Product Key Features

Edition
12
Book Title
Advertising and Promotion : an Integrated Marketing Communications Perspective
Number of Pages
Xxxi, 740 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Advertising & Promotion
Publication Year
2020
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
George E. Belch, Michael A. Belch
Format
Hardcover

Additional Product Features

Intended Audience
Juvenile Audience
LCCN
2019-044779
Dewey Edition
23/eng/20230404
Dewey Decimal
659.1
LC Classification Number
HF5823.B387 2020

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

vvanp_tjsosl3by

vvanp_tjsosl3by

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 159
Dołączył: gru 2015
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (58)