Zdjęcie 1 z 2
![Zarządzanie strategiczne: koncepcje i przypadki: konkurencyjność i globalizacja-13e - Zdjęcie 1 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/wmMAAOSw8odlyHvH/s-l500.jpg)
![Zarządzanie strategiczne: koncepcje i przypadki: konkurencyjność i globalizacja-13e - Zdjęcie 2 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/mTQAAOSwJuNlyHvI/s-l1600.jpg)
Zarządzanie strategiczne: koncepcje i przypadki: konkurencyjność i globalizacja-13e–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: Las Vegas, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 1 lip do 43230
Zwroty:
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 100% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315151293956
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Strategic Management: Concepts and Cases
- ISBN-13
- 9780357033838
- Subject
- Commerce, Management, Strategic Planning
- ISBN
- 9780357033838
- Subject Area
- Business & Economics
- Publication Name
- Strategic Management: concepts and Cases : Competitiveness and Globalization
- Publisher
- Cengage South-Western
- Item Length
- 10 in
- Publication Year
- 2019
- Series
- Mindtap Course List Ser.
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 1.1 in
- Features
- Revised
- Item Weight
- 49.7 Oz
- Item Width
- 8 in
- Number of Pages
- 768 Pages
O tym produkcie
Product Information
Examine strategic management with the market-leading book that sets the standard as today's most intellectually rich, practical analysis of strategic management. Written by prominent management scholars and award-winning instructors, Hitt/Ireland/Hoskisson's STRATEGIC MANAGEMENT: COMPETITIVENESS AND GLOBALIZATION, 13E incorporates cutting-edge research and new examples from more than 600 companies to reveal how firms effectively use the strategic management process. This edition combines a classic industrial organization model with a resource-based view of the firm to demonstrate how businesses establish competitive advantages and create value for stakeholders in the global marketplace. You study how firms govern themselves, the value of strategic alliances to global companies and the value firms create by melding strategic management and entrepreneurial behaviors when competing. MindTap online learning solution is also available with new real-world activities designed to help you outperform and excel as a strategic leader.
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0357033833
ISBN-13
9780357033838
eBay Product ID (ePID)
2309357809
Product Key Features
Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
Strategic Management: concepts and Cases : Competitiveness and Globalization
Publication Year
2019
Subject
Commerce, Management, Strategic Planning
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
49.7 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in
Additional Product Features
Edition Number
13
Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-959064
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4/012
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hd30.28.H5865 2020
Table of Content
Part I: STRATEGIC MANAGEMENT INPUTS.1. Strategic Management and Strategic Competitiveness.2. The External Environment: Opportunities, Threats, Industry Competition, and Competitor Analysis.3. The Internal Organization: Resources, Capabilities, Core Competencies, and Competitive Advantages.Part II: STRATEGIC ACTIONS: STRATEGY FORMULATION.4. Business-Level Strategy.5. Competitive Rivalry and Competitive Dynamics.6. Corporate-Level Strategy.7. Merger and Acquisition Strategies.8. International Strategy.9. Cooperative Strategy.Part III: STRATEGIC ACTIONS: STRATEGY IMPLEMENTATION.10. Corporate Governance.11. Organizational Structure and Controls.12. Strategic Leadership.13. Strategic Entrepreneurship.Part IV: CASE STUDIESC1 - Preparing an Effective Case Analysis20 Leading Business Cases
Copyright Date
2020
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315151293956
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Las Vegas, Nevada, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jemen, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 1 lip do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 315151293956
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 315151293956
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
W przypadku tego przedmiotu sprzedawca nie przyjmuje zwrotów. |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej
Opinie sprzedawców (75)
h***r (108)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller
u***t (912)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Works
6***c (13)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item in great condition, as promised. Positive interaction with seller, with quick shipping. Would recommend to other buyers.