Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zarządzanie strategiczne: koncepcje i przypadki: konkurencyjność i globalizacja-13e

Tekst oryginalny
Strategic Management: Concepts and Cases: Competitiveness and Globalization-13e
Stan:
Do przyjęcia
Cena:
US $30,00
Około121,26 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Las Vegas, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 1 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315151293956

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia: Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ...
Book Title
Strategic Management: Concepts and Cases
ISBN-13
9780357033838
Subject
Commerce, Management, Strategic Planning
ISBN
9780357033838
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Strategic Management: concepts and Cases : Competitiveness and Globalization
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
10 in
Publication Year
2019
Series
Mindtap Course List Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
R. Duane Ireland, Michael A. Hitt, Robert E. Hoskisson
Features
Revised
Item Weight
49.7 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
768 Pages

O tym produkcie

Product Information

Examine strategic management with the market-leading book that sets the standard as today's most intellectually rich, practical analysis of strategic management. Written by prominent management scholars and award-winning instructors, Hitt/Ireland/Hoskisson's STRATEGIC MANAGEMENT: COMPETITIVENESS AND GLOBALIZATION, 13E incorporates cutting-edge research and new examples from more than 600 companies to reveal how firms effectively use the strategic management process. This edition combines a classic industrial organization model with a resource-based view of the firm to demonstrate how businesses establish competitive advantages and create value for stakeholders in the global marketplace. You study how firms govern themselves, the value of strategic alliances to global companies and the value firms create by melding strategic management and entrepreneurial behaviors when competing. MindTap online learning solution is also available with new real-world activities designed to help you outperform and excel as a strategic leader.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0357033833
ISBN-13
9780357033838
eBay Product ID (ePID)
2309357809

Product Key Features

Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
Strategic Management: concepts and Cases : Competitiveness and Globalization
Publication Year
2019
Subject
Commerce, Management, Strategic Planning
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
R. Duane Ireland, Michael A. Hitt, Robert E. Hoskisson
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
49.7 Oz
Item Length
10 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
13
Intended Audience
College Audience
LCCN
2018-959064
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4/012
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hd30.28.H5865 2020
Table of Content
Part I: STRATEGIC MANAGEMENT INPUTS.1. Strategic Management and Strategic Competitiveness.2. The External Environment: Opportunities, Threats, Industry Competition, and Competitor Analysis.3. The Internal Organization: Resources, Capabilities, Core Competencies, and Competitive Advantages.Part II: STRATEGIC ACTIONS: STRATEGY FORMULATION.4. Business-Level Strategy.5. Competitive Rivalry and Competitive Dynamics.6. Corporate-Level Strategy.7. Merger and Acquisition Strategies.8. International Strategy.9. Cooperative Strategy.Part III: STRATEGIC ACTIONS: STRATEGY IMPLEMENTATION.10. Corporate Governance.11. Organizational Structure and Controls.12. Strategic Leadership.13. Strategic Entrepreneurship.Part IV: CASE STUDIESC1 - Preparing an Effective Case Analysis20 Leading Business Cases
Copyright Date
2020

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

flashsales715

flashsales715

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 655

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (75)

h***r (108)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great Seller
u***t (912)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Works
6***c (13)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item in great condition, as promised. Positive interaction with seller, with quick shipping. Would recommend to other buyers.