|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Ramy zarządzania marketingowego autorstwa Kevina Kellera i Philipa Kotlera

Tekst oryginalny
Framework for Marketing Management by Kevin Keller and Philip Kotler
Stan:
Do przyjęcia
Text has underlining on some pages
Dostępne: 3
Cena:
US $24,95
Około97,70 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Gatlinburg, Tennessee, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 18 maj a Pn, 20 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315214597789
Ostatnia aktualizacja: 20-03-2024 17:29:12 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Do przyjęcia
Na książce widoczne są wyraźne ślady używania. Okładka lub oprawa może być uszkodzona, ale książka jest nadal cała. Na marginesach możliwe są notatki oraz podkreślenia i zaznaczenia w tekście, ale nie brakuje stron ani niczego, co mogłoby niekorzystnie wpłynąć na czytelność lub zrozumiałość tekstu. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Text has underlining on some pages”
Subject Area
Business Informatics
Subject
Management
ISBN
9780133871319
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Framework for Marketing Management
Item Height
0.4in
Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Item Length
9.1in
Publisher
Pearson Education
Item Width
7.5in
Item Weight
20 Oz
Number of Pages
360 Pages

O tym produkcie

Product Information

Key Benefit: For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller's fifteenth edition of Marketing Management , a comprehensive look at marketing strategy. The book's efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text. Key Topics: Defining Marketing for the New Realities; Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans; Capturing Marketing Insights and Forecasting Demand; Creating Long-term Loyalty Relationships; Analyzing Consumer and Business Markets; Identifying Market Segments and Targets; Crafting the Brand Positioning; Creating Brand Equity and Driving Growth; Setting Product Strategy and Introducing New Offerings; Designing and Managing Services; Developing Pricing Strategies and Programs; Designing and Managing Integrated Marketing Channels; Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics; Designing and Managing Integrated Marketing Communications; Managing Digital Communications; Managing Mass Communications; Managing Personal Communications; Conducting Marketing Responsibly in the Global Economy Market This book is a primer for those looking for a succinct marketing management title.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133871312
ISBN-13
9780133871319
eBay Product ID (ePID)
208638844

Product Key Features

Author
Kevin Keller, Philip Kotler
Publication Name
Framework for Marketing Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
360 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.4in
Item Width
7.5in
Item Weight
20 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.13.K636 2016
Edition Number
6
Table of Content
Brief Contents I: Understanding Marketing Management Defining Marketing for the New Realities Developing and Implementing Marketing Strategies and Plans Capturing Marketing Insights and Forecasting Demand II: Connecting with Customers Creating Long-term Loyalty Relationships Analyzing Consumer and Business Markets III: Building Strong Brands Identifying Market Segments and Targets Crafting the Brand Positioning Creating Brand Equity and Driving Growth IV: Shaping the Market Offerings Setting Product Strategy and Introducing New Offerings Designing and Managing Services Developing Pricing Strategies and Programs V: Delivering Value Designing and Managing Integrated Marketing Channels Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics VI: Communicating Value Designing and Managing Integrated Marketing Communications Managing Digital Communications Managing Mass Communications Managing Personal Communications VII: Managing the Marketing Organization for Long-Term Success Conducting Marketing Responsibly in the Global Economy
Copyright Date
2016
Topic
Marketing / General
Lccn
2014-044334
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

rwellc

rwellc

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 164

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (35)

l***n (46)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+++ GOOD EBAYER! FAST COMMUNICATION AND SHIPPING!
l***u (158)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Item arrived promptly, as described. Thanks!
9***c (96)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great!!!!!!!!!