|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Strategic Marketing for Non-Profit Organizations, Kotler, Philip T. & Andreasen,

Stan:
Bardzo dobry
Cena:
GBP 3,12
Około15,71 zł
Wysyłka:
GBP 5,19 (około 26,14 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GL5 2TH, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Pn, 1 lip a Cz, 18 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 3 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 315355744372
Ostatnia aktualizacja: 03-06-2024 06:48:38 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
EAN
9780132325479
ISBN
0132325470
Book Title
Strategic Marketing for Non-Profit Organizations
Subject Area
Social Services
Publication Name
Strategic Marketing for Nonprofit Organizations
Publisher
Pearson Education (Us)
Subject
Management, Business
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
240mm
Author
Philip T. Kotler, Alan Andreasen
Item Width
185mm
Item Weight
1130g
Number of Pages
528 Pages

O tym produkcie

Product Information

Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling text forms a conceptual and practical foundation for marketing in nonprofit organizations. Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable insights on strategic evaluations, positioning, market targeting, and more. *Offers the most up-to-date coverage in the field, reflecting the latest concepts, statistics and practical experiences. *Features totally revised treatment of fundraising, including new material on planned giving. *Considers the ethical implications of nonprofit strategies, offering a launching pad for critical class discussion. *Includes discussion of public advocacy, such as the use of lobbying, pseudo-events as a way of achieving nonprofit marketing objectives, etc. *Incorporates coverage of boards of directors, allowing instructors to integrate nonprofit marketing with broader discussions of general management. *Expands coverage of international nonprofit marketing. *Broadens discussion of cause-related marketing. *Makes frequent connections to real-world practices in many formats, including...- Vignettes, anecdotes and examples - Commentaries by world-famous nonprofit marketing practitioners like Bill Smith, Academy for Educational Development; Elaine Chao, United Way of America; Cynthia Currence, American Cancer Society; Frances Hesselbein, Drucker Foundation. *Constructs a rich pedagogical framework, supporting discussions with numerous charts, boxed features, graphs and photos. *Provides all new end-of-chapter questions. *Features the leading authors in the field Kotler, one of the first authors on the subject, and Andreasen, a leading writer and social marketing scholar. *Forms a strong conceptual base, providing students with all of the tools required to solve real-world problems. *Takes a comprehensive, sophisticated-yet-accessible approach to subject matter.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780132325479
eBay Product ID (ePID)
90644000

Product Key Features

Subject Area
Social Services
Author
Philip T. Kotler, Alan Andreasen
Publication Name
Strategic Marketing for Nonprofit Organizations
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Business
Publication Year
1995
Type
Textbook
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Height
240mm
Item Width
185mm
Item Weight
1130g

Additional Product Features

Title_Author
Alan Andreasen, Philip T. Kotler
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Bluebell Abbey Limited
Andrew FitzGerald
Unit A, Mill Place Two
90 Bristol Road
Gloucester
Gloucestershire
GL1 5SQ
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT13318117020
:liam-Eku.oc.yebballebeulb@reltubeht
Numer VAT (NIP):
  • GB 242692990
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 10155216
Wystawiam faktury VAT.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
The Cotswold Library

The Cotswold Library

99,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,4 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (845 696)

a***a (1503)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Top notch. Reliable supplier of books.
7***e (752)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Reading this now, brilliant, thanks seller
a***k (73)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described, arrived promptly, many thanks