Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Blackberry Book The Inside Story of Research In Motion Rod McQueen Telefony komórkowe

Tekst oryginalny
Blackberry Book The Inside Story of Research In Motion Rod McQueen Cell Phones
Authentic Brand Names
  • (6061)
  • Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
    W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $19,99
Około76,81 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Jak nowa
Inni też oglądają ten przedmiot. Tyle osób dodało tę ofertę do obserwowanych: 2.
Wysyłka:
US $6,00 (około 23,05 zł) USPS Priority Mail®.
Znajduje się w: San Diego, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 28 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 322208908391
Ostatnia aktualizacja: 28-07-2023 16:46:46 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Modified Item
No
Country/Region of Manufacture
Unknown
Subject
Hardware / Mobile Devices, Corporate & Business History
Country
USA
Title
Blackberry
Age Level
Adults
Era
2010s
Features
1st Edition
ISBN
9781552639405
EAN
9781552639405
Subject Area
Computers, Business & Economics
Publication Name
Blackberry : the inside Story of Research in Motion
Publisher
Meto WE
Item Length
9 in
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Rod Mcqueen
Item Weight
21.6 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
320 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Meto WE
ISBN-10
1552639401
ISBN-13
9781552639405
eBay Product ID (ePID)
71136209

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Publication Name
Blackberry : the inside Story of Research in Motion
Language
English
Subject
Hardware / Mobile Devices, Corporate & Business History
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
Rod Mcqueen
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.1 in
Item Weight
21.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
TitleLeading
The
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
004.165
Synopsis
They are'”quite literally'”everywhere. US President Barack Obama admits he cannot live without it. Oprah Winfrey, reigning queen of daytime TV, declared on air that the BlackBerry is one of her 'œfavourite things.'� BusinessWeek put the case for owning one bluntly in an article entitled simply: 'œNo BlackBerry. No Life.'�   Launched in 1984 with a $15,000 parental loan, co-CEOs Mike Lazaridis and Jim Balsillie, have propelled Research In Motion (RIM) into one of the largest and most profitable companies in the world. The reason: the BlackBerry. RIM sold more than 50 million BlackBerrys by 2009 and sales of the handheld devices generates annual profits in excess of $11 billion.   BlackBerry: The Inside Story of Research In Motion is National-Book-Award-winner and bestselling-author Rod McQueen's fascinating and absorbing biography of not only the device's incredible popularity, but a never-before-seen behind-the-scenes glimpse into its origins and development'¦and the geniuses who were its inspiration., The BlackBerry is — quite literally — everywhere. President Barack Obama admits he can't live without it. Oprah Winfrey declared on her show that the BlackBerry is one of her "favorite things." BusinessWeek put the case for owning one bluntly in an article entitled "No BlackBerry: No Life." Launched in 1984 by Mike Lazaridis and Jim Balsilliewith on a $15,000 loan, Research in Motion (RIM) has grown into one of the largest and most profitable companies in the world. The reason: the BlackBerry. RIM had sold more than 50 million BlackBerrys by 2009 and sales of the handheld device generates annual profits in excess of $11 billion. BlackBerry: The Untold Story of Research in Motion is bestselling author Rod McQueen's fascinating and absorbing biography of the device's incredible popularity, as well as a never-before-seen glimpse into its origins and development — and the geniuses who were its inspiration.

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Authentic Brand Names

Authentic Brand Names

98,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 11 tys.
Dołączył: lut 1999
We sell a wide variety of Brand Name merchandise as well as Unique, Collectible and Vintage items! We offer USPS First Class and Priority Mail Shipping, with Delivery Confirmation, on Domestic and ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (6 043)