|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Zintegrowana komunikacja reklamowa, promocyjna i marketingowa Wartość ed

Tekst oryginalny
Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications Value Ed
Stan:
Dobry
Cena:
US $16,00
Około62,91 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,15 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Escanaba, Michigan, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a So, 15 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 323363683291
Ostatnia aktualizacja: 30-06-2022 23:25:00 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
ISBN
9780132539012
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Student Value Edition
Item Length
10.8 in
Publisher
Prentice Hall PTR
Subject
Marketing / General, Advertising & Promotion
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Ringbound
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Kenneth E. Clow, Donald E. Baack
Item Width
7.9 in
Item Weight
29.5 Oz
Number of Pages
464 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132539012
ISBN-13
9780132539012
eBay Product ID (ePID)
102839375

Product Key Features

Author
Kenneth E. Clow, Donald E. Baack
Publication Name
Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, Student Value Edition
Format
Ringbound
Language
English
Subject
Marketing / General, Advertising & Promotion
Publication Year
2010
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
464 Pages

Dimensions

Item Length
10.8 in
Item Height
0.6 in
Item Width
7.9 in
Item Weight
29.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
5
LeafCats
378
Copyright Date
2012
Target Audience
College Audience

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Papa Bear Products

Papa Bear Products

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,3 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (366)

s***n (113)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you
2***s (22)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Great shirt, thanks! Very pleased with my purchase.
0***d (1604)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatnie 6 miesięcy
Zakup potwierdzony
Item arrived in great condition. FaST sHIPPING. aaa+++