|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Retoryka argumentu: tekst i czytelnik autorstwa Marie Secor i Jeanne Fahnenstock

Tekst oryginalny
A Rhetoric of Argument : Text and Reader by Marie Secor and Jeanne Fahnestock
Stan:
Dobry
Good preowned condition. Has 2 used stickers on the spine and 1 on the back of the book. This is a ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $34,99
Około137,11 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,08 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: New Milford, Connecticut, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 7 cze a Pn, 10 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 324489123767
Ostatnia aktualizacja: 01-03-2023 03:53:44 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Good preowned condition. Has 2 used stickers on the spine and 1 on the back of the book. This is a ...
ISBN
9780073036168
EAN
9780073036168
Subject Area
Référence, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Rhetoric of Argument : Text and Reader
Item Length
9.1 in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Subject
Writing Skills, Rhetoric
Publication Year
2003
Type
Not Available
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Jeanne Fahnestock, Marie Secor
Item Width
6.1 in
Item Weight
12.1 Oz
Number of Pages
584 Pages

O tym produkcie

Product Information

A Rhetoric of Argument with Readings by: Fahnestock Paperback size:6-3/8 x 9-1/4 380pages edition:3 pub.date:01/09/200

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073036161
ISBN-13
9780073036168
eBay Product ID (ePID)
2362986

Product Key Features

Author
Jeanne Fahnestock, Marie Secor
Publication Name
Rhetoric of Argument : Text and Reader
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Writing Skills, Rhetoric
Publication Year
2003
Type
Not Available
Subject Area
Référence, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
584 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.6 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
12.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
3
LCCN
2003-045916
Lc Classification Number
Pe1431.F3 2004
Table of Content
Part One: Reading and Writing Arguments 1 An Introduction to the Study of Argument In the Media:"We Encourage You to Vote Today,"The Indianapolis Star An Argument Is Addressed to a Specific Audience at a Particular Time. An Argument Wants Something from Its Audience. An Argument Gives Its Audience Reasons for What It Wants. Not All the Reasons Are Stated Openly. Arguments Are Also Supported by Calling on Readers' Attitudes and Feelings. The Source of an Argument Matters. A Counter-Argument Is Always in the Background Expanding Your Definition of Argument Contexts for Argument Personal Interpersonal Professional Public The Rhetorical Situation Audience Exigence Constraints 2: Building the Case: Logos In the Media:An Ad for Purina One Beef Jerky Strips Analyzing the Advertisement for Beef Jerky Strips The Materials of Argument Building the Logos One-Part Argument: The Claim Alone Two-Part Argument: The Enthymeme Expanding Arguments: Branching Support Expanding Arguments: Chains of Support Combining Branching and Chaining Writing Your Argument:Building an Argument from Claim-Reason Pairs Expanding the Three-Part Argument: The Full Toulmin Model Building Arguments with Other Positions in Mind Writing Your Argument:Taking Account of Other Positions The Building Blocks of Arguments: Values and Facts Values Facts Using Sources Visual Rhetoric:Arguing with Images Robert Samuelson, "The Specter of Global Aging" (Article with photo) For You to Analyze: Advertisement for Kleenex Cold Care Barry R. McCaffrey, "Don't Legalize Those Drugs" 3 Establishing Credibility and Appealing to Emotion: Ethos and Pathos In the Media:"While the Children Sleep," A.M. Rosenthal Analyzing "While the Children Sleep" Ethos The Elements of Ethos Types of Ethos Pathos Ethos and Pathos Combine in Identification Establishing Ethos in Writing The Intellectual Virtue of Reasonableness The Overall Effects of Conviction and Moderation Disclaimers: Don't Get the Wrong Idea about Me or My Argument Writing Your Argument:Establishing Your Ethos Evoking Pathos in Argument Choosing Words Carefully Choosing Powerful Examples Writing Your Argument:Evoking Pathos Fallacies Visual Rhetoric:Emotion in Images Jack Ohman, "Twin Towers" (Political cartoon) For You to Analyze: Audrey Rock-Richardson, "Pay Your Own Way! (Then Thank Mom)" Leonard Pitts, "A Letter to the Terrorists" For You to Write 4: Generating the Argument: Questions and Claims In the Media:"Drug Tests Backed for Broader Pool of Students,"St. Louis Post-Dispatch Analyzing "Drug Tests Backed for Broader Pool of Students" Finding Issues to Argue Answering Questions with Claims The Four Basic Questions The First Question: What Is It? The Second Question: How Did It Get That Way? The Third Question: Is It Good or Bad? The Fourth Question: What Should We Do about It? Warrants and the Four Basic Questions Combining the Questions Finding the Key Questions at Issue The Basic Questions as a Research Strategy Writing Your Argument:Using the Basic Questions to Organize Your Research Reading for Questions: Kathryn Tolbert, "Japan's Modern Women Living Single and Loving It" Josette Shiner, "Crucifix Can Reflect on Good Moral Character of School" Bonnie Erbe, "It Would Drive Away Students" For You to Write: A "What's at Issue" Paper 5 Expressing Appeals: Language and Voice In the Media:"Subsidizing Illegal Residents," Ward Connerly Choosing a Voice Using I or Not Using I Using You or Not Using You Dialogue Building with Questions Using We or Not
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
808/.042
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

The Classy Cache

The Classy Cache

99,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 3,7 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
5.0
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (1 330)

a***b (129)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
When promised, as promised
m***w (105)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described
d***o (490)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Extremely happy