|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

XNA Game Studio Creator's Guide (oprawa miękka) 2007

Tekst oryginalny
XNA Game Studio Creator's Guide (paperback) 2007
Stan:
Dobry
Book is in nice condition, a little wear on corners and edges of covers; no marks found in book; ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $29,99
Około121,44 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,72 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Victor, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 18 cze a Pt, 21 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 325763329285

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in nice condition, a little wear on corners and edges of covers; no marks found in book; ...
Subject Area
Computers
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Programming / Games, Programming / General, Internet / General, Digital Media / Video & Animation
ISBN
9780071490719
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio Creator's Guide : an Introduction to Xna Game Programming
Item Length
9.1 in
Publisher
McGraw-Hill Osborne
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
1 in
Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Item Width
7.3 in
Item Weight
27.1 Oz
Number of Pages
480 Pages

O tym produkcie

Product Information

Gaming is a $35 billion industry. This text includes C# tutorials tailored to XNA game development, and also offers details on the new Xbox 360 creators' club.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Osborne
ISBN-10
007149071x
ISBN-13
9780071490719
eBay Product ID (ePID)
14038254292

Product Key Features

Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio Creator's Guide : an Introduction to Xna Game Programming
Format
Perfect
Language
English
Subject
Programming / Games, Programming / General, Internet / General, Digital Media / Video & Animation
Publication Year
2007
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
480 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
1 in
Item Width
7.3 in
Item Weight
27.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
2007-024092
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Table of Content
Chapter 1: Set up an XNA Development Environment Chapter 2: Developer Basics Chapter 3: Introduction to XNA Graphics Programming Chapter 4: Shaders Chapter 5: Animation Introduction Chapter 6: Character Movement Chapter 7: Timers Chapter 8: Texturing Your Game World Chapter 9: Adding Skies and Horizons to your Levels Chapter 10: Index Buffers Chapter 11: Combining Images for Better Visual Effects Chapter 12: Score Tracking and Game Statistics Chapter 13: 3D Models Chapter 14: Vectors Chapter 15: Matrices Chapter 16: Building a Graphics Engine Camera Chapter 17: Collision Detection Chapter 18: Particle Effects Chapter 19: Keyframe Animations Chapter 20: Lighting Chapter 21: Input Devices Chapter 22: Content Pipeline Processors Chapter 23: Animated Models Chapter 24: Adding Audio to Your Game Chapter 25: Terrain with Height Detection Chapter 26: Multiplayer Gaming Index
Copyright Date
2008
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
794.8/1526
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

MaryMac Books and More

MaryMac Books and More

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (981)

e***u (63)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All good
8***c (1671)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks
v***t (4741)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you!
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.