|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

XNA Game Studio Creator's Guide (oprawa miękka) 2007

Tekst oryginalny
XNA Game Studio Creator's Guide (paperback) 2007
Stan:
Dobry
Book is in nice condition, a little wear on corners and edges of covers; no marks found in book; ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $29,99
Około117,47 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,08 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Victor, New York, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 23 maj a Pt, 24 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 325763329285

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in nice condition, a little wear on corners and edges of covers; no marks found in book; ...
Subject Area
Gaming
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Game Programming
ISBN
9780071490719
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio Creator's Guide : an Introduction to Xna Game Programming
Item Height
1in
Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Item Length
9.1in
Publisher
McGraw-Hill Osborne
Item Width
7.3in
Item Weight
27.1 Oz
Number of Pages
480 Pages

O tym produkcie

Product Information

Gaming is a $35 billion industry. This text includes C# tutorials tailored to XNA game development, and also offers details on the new Xbox 360 creators' club.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Osborne
ISBN-10
007149071x
ISBN-13
9780071490719
eBay Product ID (ePID)
14038254292

Product Key Features

Author
Pat Mcgee, Stephen Cawood
Publication Name
Microsoft Xna Game Studio Creator's Guide : an Introduction to Xna Game Programming
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
480 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1in
Item Width
7.3in
Item Weight
27.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Table of Content
Chapter 1: Set up an XNA Development Environment Chapter 2: Developer Basics Chapter 3: Introduction to XNA Graphics Programming Chapter 4: Shaders Chapter 5: Animation Introduction Chapter 6: Character Movement Chapter 7: Timers Chapter 8: Texturing Your Game World Chapter 9: Adding Skies and Horizons to your Levels Chapter 10: Index Buffers Chapter 11: Combining Images for Better Visual Effects Chapter 12: Score Tracking and Game Statistics Chapter 13: 3D Models Chapter 14: Vectors Chapter 15: Matrices Chapter 16: Building a Graphics Engine Camera Chapter 17: Collision Detection Chapter 18: Particle Effects Chapter 19: Keyframe Animations Chapter 20: Lighting Chapter 21: Input Devices Chapter 22: Content Pipeline Processors Chapter 23: Animated Models Chapter 24: Adding Audio to Your Game Chapter 25: Terrain with Height Detection Chapter 26: Multiplayer Gaming Index
Copyright Date
2008
Target Audience
Trade
Topic
Programming / Games, Programming / General, Internet / General, Digital Media / Video & Animation
Lccn
2007-024092
Dewey Decimal
794.8/1526
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

MaryMac Books and More

MaryMac Books and More

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,6 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (964)

s***s (847)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you. Easy transaction
a***6 (883)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A great find! It is very difficult to locate the teacher's key for these old textbooks, which i need, and from what I can tell a lot of readers need, in order to work alone without a teacher. And these textbooks are purposefully revised every couple of years, with corresponding changes in the keys. Great that I found this one! Expensive, but worth it. I will continue looking for others. Great condition, by the way, for 1942 (!), good packaging, and very quick delivery. Thank you!
l***d (199)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super easy transaction. 5 stars!
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.