|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Tęczowa kostka procentowa Montessori Materiały matematyczne dla dzieci Materiały szkolne domowe

Tekst oryginalny
Rainbow Percentage Cube Montessori Math Materials for Kids Homeschool Supplies
Stan:
Nowy
Koniec promocji za: 3h 4m
Dostępne: 5
Cena:
EUR 16,01
Około68,98 zł
Poprzednio EUR 17,03 Co oznacza ta cena?
Ostatnia cena sprzedaży podana przez sprzedawcę
Zaoszczędź EUR 1,02 (6% taniej)
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: shenzhen, Chiny
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 326041508921
Ostatnia aktualizacja: 26-04-2024 03:53:24 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Fabrycznie nowy, nieużywany, nieotwierany i nieuszkodzony przedmiot w oryginalnym opakowaniu ...
Marke
Markenlos
Herstellernummer
nicht zutreffend
EAN
Does not apply

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

ftpl9359

ftpl9359

97,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 47 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.8
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (9 393)

t***e (840)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Super gelaufen, danke
e***e (45)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
+
e***v (97)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Reliable seller, product as described.