|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Badania marketingowe: zintegrowane podejście Alana M. Wilsona 97

Tekst oryginalny
Marketing Research: An Integrated Approach By Alan M. Wilson. 97
Stan:
Bardzo dobry
Dostępne: 2 / Sprzedane: 1
Cena:
US $16,62
Około66,77 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 18 cze a Pn, 24 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 333414753109
Ostatnia aktualizacja: 22-11-2023 07:15:41 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Title
Marketing Research: An Integrated Approach
ISBN
9780273718703
EAN
9780273718703
Book Title
Marketing Research : an Integrated Approach
Item Length
10.2 in
Publisher
Pearson Education, The Limited
Edition
3
Publication Year
2011
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.8 in
Author
Alan Wilson
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / Research
Item Width
7.7 in
Item Weight
37 Oz
Number of Pages
432 Pages

O tym produkcie

Product Information

Marketing Research: An Integrated Approach, 3rd Edition, is invaluable for anyone studying marketing research at a degree or diploma level and is core reading for those students taking the joint module on Marketing Research and Information offered by the Chartered Institute of Marketing and The Market Research Society. The book places research in the bigger picture of marketing and demonstrates how an understanding of marketing research is a key requirement of any effective marketing professional. The text integrates the key concepts and techniques of marketing research with the management of customer information from databases, loyalty cards and customer files. Marketing Research is written in a clear and accessible style using many examples, real-life case histories and discussions of current issues in marketing research and customer information management that makes it very suitable for supporting the delivery of single semester modules on marketing research.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education, The Limited
ISBN-10
0273718703
ISBN-13
9780273718703
eBay Product ID (ePID)
237809359

Product Key Features

Book Title
Marketing Research : an Integrated Approach
Edition
3
Author
Alan Wilson
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Topic
Marketing / Research
Publication Year
2011
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
432 Pages

Dimensions

Item Length
10.2 in
Item Height
0.8 in
Item Width
7.7 in
Item Weight
37 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Chapter 1 The role of marketing research and customer information in decision making Chapter 2 The marketing research process Chapter 3 Secondary data and customer databases Chapter 4 Collecting observation data and monitoring online user-generated contents Chapter 5 Collecting and analysing qualitative data Chapter 6 Collecting quantitative data Chapter 7 Designing questionnaires Chapter 8 Sampling methods Chapter 9 Analysing quantitative data Chapter 10 Presenting the research results Marketing research in action: case histories Case 1: Lynx - launching a new brand Case 2: Sony Ericsson - understanding the mobile phone market Case 3: AIR MILES - researching advertising effectiveness Case 4: The Metro - newspaper media research and understanding the reader Case 5: Birmingham airport - researching customer satisfaction Case 6: Gu - establishing a community for research Case 7: English Rugby - researching participation Case 8: Malta and MTV - researching attitudes Case 9: Allied Domecq - researching lifestyles Case 10: Dove - researching beauty for a communications campaign Current issues in marketing research Issue 1: Marketing research versus customer insight Issue 2: Merging marketing research with customer databases Issue 3: Observation and surveillance cameras Issue 4: Declining response rates Issue 5: Challenges of business-to-business research Issue 6: Difficulties in achieving representative samples Issue 7: Research and social media Issue 8: Mulit-mode interviewing Issue 9: Using technology for data collection Issue 10: Clients going direct to respondents Issue 11: International research Issue 12: The repsondents' view of resesarch Appendix 1 Statistical tables Appendix 2 Snap Getting Started Guide Glossary Index
Copyright Date
2012
Lccn
2011-027689
Dewey Decimal
658.8/3
Dewey Edition
22

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (514 208)

7***6 (2)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book came earlier then expected and is in outstanding condition, was priced extremely fair, pleasure buying from this seller….Brian
l***d (1010)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
great seller
_***g (17)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Book arrived as described and on time