Masz taki przedmiot na sprzedaż?

As Heard on TV: Popular Music in Advertising (A, Klein Paperback**

Stan:
Nowy
Cena:
US $71,08
Około287,57 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 28 cze a Wt, 2 lip do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 333736470726
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 02:16:10 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
PublishedOn
2010-04-28
ISBN
9781409407645
EAN
9781409407645
Subject Area
Music, Business & Economics
Publication Name
As Heard on TV: Popular Music in Advertising
Publisher
Routledge
Item Length
9.2 in
Subject
General, Advertising & Promotion, Genres & Styles / Pop Vocal
Publication Year
2010
Series
Ashgate Popular and Folk Music Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Bethany Klein
Item Weight
12 Oz
Item Width
6.2 in
Number of Pages
178 Pages

O tym produkcie

Product Information

The use of popular music in advertising represents one of the most pervasive mergers of cultural and commercial objectives in the modern age. Steady public response to popular music in television commercials, ranging from the celebratory to the outraged, highlights both unresolved tensions around such partnerships and the need to unpack the complex issues behind everyday media practice. Through an analysis of press coverage and interviews with musicians, music supervisors, advertising creatives, and licensing managers, As Heard on TV considers the industrial changes that have provided a foundation for the increased use of popular music in advertising, and explores the critical issues and debates surrounding media alliances that blur cultural ambitions with commercial goals. The practice of licensing popular music for advertising revisits and continues a number of themes in cultural and media studies, among them the connection between authorship and ownership in popular music, the legitimization of advertising as art, industrial transformations in radio and music, the role of music in branding, and the restructuring of meaning that results from commercial exploitation of popular music. As Heard on TV addresses these topics by exploring cases involving artists from the Beatles to the Shins and various dominant corporations of the last half-century. As one example within a wider debate about the role of commerce in the production of culture, the use of popular music in advertising provides an entry point through which a range of practices can be understood and interrogated. This book attends to the relationship between popular culture and corporate power in its complicated variation: at times mutually beneficial and playfully suspicious of constructed boundaries, and at others conceived in strain and symbolic of the triumph of hypercommercialism.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1409407640
ISBN-13
9781409407645
eBay Product ID (ePID)
84310470

Product Key Features

Number of Pages
178 Pages
Language
English
Publication Name
As Heard on TV: Popular Music in Advertising
Publication Year
2010
Subject
General, Advertising & Promotion, Genres & Styles / Pop Vocal
Type
Textbook
Subject Area
Music, Business & Economics
Author
Bethany Klein
Series
Ashgate Popular and Folk Music Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
306.48424
Lc Classification Number
Ml3790.K467 2010
Copyright Date
2009

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 03800600
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (515 070)

1***- (1557)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great seller, many thanks!
t***t (318)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Would use this seller again
e***d (391)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent condition. Thank you! A+ Seller! Would buy from again!