|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marketing Management Global Edition 16th Edtn 16e autorstwa Philipa Kotlera, Kevina Kellera

Tekst oryginalny
Marketing Management Global Edition 16th Edtn 16e By Philip Kotler, Kevin Keller
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10 / Sprzedane: 8
Cena:
US $47,75
Około188,38 zł
Wysyłka:
US $3,99 (około 15,74 zł) Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Marlton, New Jersey, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 20 maj a Śr, 22 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 334270612124
Ostatnia aktualizacja: 15-05-2024 13:52:26 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Narrative Type
Nonfiction
Country/Region of Manufacture
United States
Type
Textbook
Features
International Edition
Original Language
English
Book Series
Marketing Management, Global Edition
Intended Audience
Young Adults
International-ISBN
9781292404813
Subject
Education
Product-Type
INTERNATIONAL GLOBAL EDITION
Edition
International Edition
Cover-Design
May Differ from Original Picture
Packaging
Shrinkwrapped - Box Packed
Contents
Same as US Edition
Shipping
FAST 3 to 5 Business Day Service on Expedited Opt.
ISBN
9780135887158
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Marketing Management
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
Publisher
Pearson Education
Genre
Business & Economics
Topic
Commerce
Number of Pages
608 Pages

O tym produkcie

Product Information

This print textbook is available for students to rent for their classes. The Pearson print rental program provides students with affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management student The world of marketing is changing every day -- and in order for students to have a competitive edge, they need a text that reflects the best and most recent marketing theory and practices. Marketing Management collectively uses a managerial orientation, an analytical approach, a multidisciplinary perspective, universal applications, and balanced coverage to distinguish it from all other marketing management texts out there. Unsurpassed in its breadth, depth, and relevance, the 16th Edition features a streamlined organization of the content, updated material, and new examples that reflect the very latest market developments. After reading this landmark text, students will be armed with the knowledge and tools to succeed in the new market environment around them.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0135887151
ISBN-13
9780135887158
eBay Product ID (ePID)
18050032018

Product Key Features

Book Title
Marketing Management
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Commerce
Publication Year
2021
Genre
Business & Economics
Number of Pages
608 Pages

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.13.K64 2022
Edition Number
16
Table of Content
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing PART 6: DELIVERING VALUE 15. Designing and Managing Distribution Channels 16. Managing Retailing PART 7: MANAGING GROWTH 17. Driving Growth in Competitive Markets 18. Developing New Market Offerings 19. Building Customer Loyalty 20. Tapping into Global Markets 21. Socially Responsible Marketing
Copyright Date
2022
Lccn
2021-016494
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

dunkin_bookstore

dunkin_bookstore

98,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 176 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (36 798)

a***j (98)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent condition. I enjoyed reading this book much more than I thought I would!
a***i (22)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Purchased here specifically for the hard to find book cover image. Unfortunately, the one sent had a different book cover I could have found anywhere else.
e***e (11)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent seller. Item and shipping time frame as described. Packaging was excellent, very impressed. Thank you. Will buy from again.