|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Kolor: Sekretny wpływ Cherie Fehrman i Kenneth R. Fehrman (2003,...

Tekst oryginalny
Color : The Secret Influence by Cherie Fehrman and Kenneth R. Fehrman (2003,...
Stan:
Bardzo dobry
Cena:
US $90,00
Około361,71 zł
Wysyłka:
US $4,13 (około 16,60 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Dublin, California, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 10 maj a Wt, 14 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 334297599733

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
ISBN
9780130358592
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Color : the Secret Influence
Item Height
0.6in
Author
Kenneth R. Fehrman, Cherie Fehrman
Item Length
10.8in
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Width
8.3in
Item Weight
26.5 Oz
Number of Pages
384 Pages

O tym produkcie

Product Information

For courses in interior design, fashion design, product design, graphic design, architecture, landscape design, hospitality/restaurant design programs, educational facilities design, healthcare design. Exceptionally broad, deep, and authoritative in coverage, this integrated exploration of color and light incorporates not only the basics of color harmony and usage, but also information on the vast and often hidden ways in which color affects our everyday lives culturally, psychologically, and physiologically. Based on well-controlled, scientific studies (which dispel the misinformation about color that has become commonplace), it spans a wide range of design areas and focuses on an understanding of the concepts of color and its application to all aspects of life including, health, aesthetics, interiors, architecture, fashion, graphics, etc.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0130358592
ISBN-13
9780130358592
eBay Product ID (ePID)
2447606

Product Key Features

Author
Kenneth R. Fehrman, Cherie Fehrman
Publication Name
Color : the Secret Influence
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
10.8in
Item Height
0.6in
Item Width
8.3in
Item Weight
26.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qc495.F43 2003
Edition Number
2
Table of Content
1. The Color Connection. 2. Color: Pigment and Light. 3. Color Myths and Biases. 4. Color and Health. 5. Color and Psychology. 6. Color in Interiors. 7. Color in Architecture and Landscape Design. 8. Color in Advertising and Marketing. 9. Color in Fashion and Textile Design. 10. Color in Culture and Society. 11. Color Order Systems. 12. Color: Pushing the Envelope. Index. Workbook.
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Topic
General, Applied Psychology
Lccn
2002-041040
Dewey Decimal
535.6
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Art, Psychology

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

laurmarj_0

laurmarj_0

Sprzedane przedmioty: 4
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej