|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Edyta Rudawska The Sustainable Marketing Concept in European SMEs (Hardback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
C $231,03
Około666,98 zł
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: 60502, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335029509027
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 19:57:50 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Sustainable Marketing Concept in European SMEs
Publication Name
Sustainable Marketing Concept in European Smes : Insights from the Food and Drink Industry
Title
The Sustainable Marketing Concept in European SMEs
Subtitle
Insights from the Food & Drink Industry
Author
Edyta Rudawska
Contributor
Edyta Rudawska (Edited by)
Format
Hardcover
EAN
9781787540392
ISBN
9781787540392
Publisher
Emerald Publishing The Limited
Genre
Technology & Engineering
Subject
Business & Finance
Release Year
2018
Release Date
14/05/2018
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
229mm
Item Length
9in
Publication Year
2018
Type
Textbook
Item Width
6in
Number of Pages
328 Pages

O tym produkcie

Product Information

The food and drink sector represents Europe's largest manufacturing industry, its largest employer and is a major player in the global economy. It also has one of the greatest environmental impacts. In order to maintain competitive advantage, SMEs need to address their environmental impact and integrate sustainability into their marketing strategies and operations. The Sustainable Marketing Concept in European SMEs: Insights from the Food & Drink Industry brings together contributions from leading scholars to provide new knowledge and applications for the implementation of sustainable marketing orientation and sustainable marketing mix tools in SMEs operating in the industry. It will be the first publication focussing on the scope of sustainable marketing applications by SMEs providing comparison, data analysis and insights from Western Europe and Central - Eastern Europe. The book is a result of an international cooperation undertaken by leading researchers from Poland, Croatia, the UK, Russia, Germany and Spain, all with many years of experience in issues related to marketing and sustainability.

Product Identifiers

Publisher
Emerald Publishing The Limited
ISBN-10
1787540391
ISBN-13
9781787540392
eBay Product ID (ePID)
242775204

Product Key Features

Author
Edyta Rudawska
Publication Name
Sustainable Marketing Concept in European Smes : Insights from the Food and Drink Industry
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
328 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
This volume contains 13 chapters that are the result of the international research project, "Sustainable Marketing Concept and Its Implementation in Selected European Markets: Identification of International Differences." Contributed by business and economics scholars from Europe, the chapters consider sustainability marketing and small and medium-sized enterprises in the food and drink industry in Europe, discussing the application and conditions involved in the implementation of sustainability marketing orientations and sustainability marketing mix tools in SMEs operating in these industries. They detail theoretical studies in the development of sustainability marketing orientation in SMEs, including key market challenges and trends, the main theories and frameworks, and new ways of marketing mix tools management; SMEs operating in the food and drink industry in Europe and sustainability issues, the role of SMEs, and methodological aspects of research; and the process of implementation of sustainability marketing in food and drink SMEs in selected countries.
Table of Content
Introduction Chapter 1. Business environment challenges and trends for contemporary SMEs in Europe; Zhanna Belyaeva Chapter 2. The concept of sustainable development; Sanda Renko Chapter 3. From sustainable market orientation to sustainability marketing; Edyta Rudawska Chapter 4. Sustainability marketing tools in small and medium enterprises; Malgorzata Wiscicka-Fernando Chapter 5. Food&Beverage industry in Europe and sustainability issues; George Lodorfos, Anastasia Konstantopoulou, Ioannis Kostopoulos, Eyo Emmanuel Essien Chapter 6. Small and medium enterprises in food&drink industry - the potential of the European market; Ewa Frackiewicz Chapter 7. Methodological aspects of the research on sustainability marketing in SMEs; Edyta Rudawska Chapter 8. The place of sustainability marketing activities among the objectives of SMEs; Edyta Rudawska, Sanda Renko Chapter 9. Managerial knowledge of the concept of sustainability marketing; Ulf Leusmann Chapter 10. The scope of application of sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development; Edyta Rudawska, Ewa Frackiewicz, Malgorzata Wiscicka-Fernando
Copyright Date
2018
Topic
Marketing / General, Green Business, Industries / Food Industry, Small Business, Development / Sustainable Development
Lccn
2017-277656
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT6032386459 1+
:liam-Emoc.asu-sevawerar@acyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 175 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (63 056)

h***e (314)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great deal!!
t***u (446)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Awesome
1***a (16)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thanks Again!