Zdjęcie 1 z 1
Marketing 5.0: Technologia dla ludzkości Philip Kotler, Hermawa–
Stan:
Wysyłka:
Znajduje się w: NY, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 1 cze a Cz, 6 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335144395565
Ostatnia aktualizacja: 25-01-2024 23:13:18 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Title
- Marketing 5.0: Technology for Humanity
- ISBN
- 9781119668510
- Book Title
- Marketing 5. 0 : Technology for Humanity
- Item Length
- 9.1in
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Publication Year
- 2021
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1.1in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Marketing / General, General, Commerce, Marketing / Direct
- Item Width
- 6.3in
- Item Weight
- 14.4 Oz
- Number of Pages
- 224 Pages
O tym produkcie
Product Information
Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade. Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including: · Artificial Intelligence for marketing automation · Agile marketing · "Segments of one" marketing · Contextual technology · Facial recognition and voice tech for marketing · The future of Customer Experience (CX) · Transmedia storytelling · The "Whatever-Whenever-Wherever" service delivery · "Everything-As-A-Service" business model · Internet of Things and blockchain for marketing · Virtual and augmented reality marketing · Corporate activism Perfect for traditional and digital marketers, as well as students and teachers of marketing and business, Marketing 5.0 reinvigorates the field of marketing with actionable recommendations and unique insights.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1119668514
ISBN-13
9781119668510
eBay Product ID (ePID)
8050091353
Product Key Features
Book Title
Marketing 5. 0 : Technology for Humanity
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, General, Commerce, Marketing / Direct
Publication Year
2021
Genre
Business & Economics
Number of Pages
224 Pages
Dimensions
Item Length
9.1in
Item Height
1.1in
Item Width
6.3in
Item Weight
14.4 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hf5415.K685 2021
Table of Content
About the Authors ix Acknowledgments xi Part I Introduction 1 1 Welcome to Marketing 5.0: Technology for Humanity 3 Part II Challenges Marketers Face in a Digital World 17 2 Generation Gap: Marketing to Baby Boomers, X, Y, Z, and Alpha 19 3 Prosperity Polarization: Creating Inclusivity and Sustainability for Society 35 4 Digital Divide: Making Tech Personal, Social, and Experiential 51 Part III New Strategies For Tech-Empowered Marketing 69 5 The Digital-Ready Organization: One Strategy Doesn't Fit All 71 6 The Next Tech: It's Time for Human-Like Technologies to Take Off 89 7 The New CX: Machines Are Cool, but Humans Are Warm 107 Part IV New Tactics Leveraging Marketing Tech 127 8 Data-Driven Marketing: Building a Data Ecosystem for Better Targeting 129 9 Predictive Marketing: Anticipating Market Demand with Proactive Action 143 10 Contextual Marketing: Making a Personalized Sense-and-Respond Experience 157 11 Augmented Marketing: Delivering Tech-Empowered Human Interaction 169 12 Agile Marketing: Executing Operations at Pace and Scale 181 Index 195
Copyright Date
2021
Lccn
2020-046415
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 724498118
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03800600
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335144395565
Ostatnia aktualizacja: 25-01-2024 23:13:18 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
NY, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Cały świat
Wykluczenia:
Alaska/Hawaje, Argentyna, Barbados, Brazylia, Chiny, Gujana Francuska, Gwadelupa, Irlandia, Libia, Martynika, Meksyk, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Portoryko, Południowa Afryka, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela, Wielka Brytania
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Wysyłka ekonomiczna (USPS Media MailTM) | Szacowana między So, 1 cze a Cz, 6 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 335144395565
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 335144395565
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (513 061)
n***o (1493)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The book was not signed as advertised.
o***9 (13)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good service
i***k (228)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
/