Zdjęcie 1 z 4
Zdjęcie 1 z 4
Strategic Marketing Decision-makin g and Planning 2nd Ed Peter Reed Text Book
AU $59,00
Około153,32 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
AU $45,00 (około 116,94 zł) Standard International Flat Rate Postage.
Znajduje się w: Narre Warren, VIC, Australia
Dostawa:
Szacowana między Pn, 30 wrz a Cz, 10 paź do 43230
Wysyłka dzisiaj, jeśli zapłacisz w ciągu 5 godz. 47 min
Zwroty:
Zwroty nie są przyjmowane.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335194984005
Parametry przedmiotu
- Stan
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Book Title
- Strategic Marketing
- Publication Name
- Strategic Marketing: Decision-Making and Planning
- Publisher
- Cengage Learning Emea
- Subject
- Government
- ISBN
- Does not apply
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej