|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Millennials, News, and Social Media. Is News Engagement a Thing of the Past? Poi

Stan:
Dobry
Society Without News Consumers? -- Why Millennial Aren't Into News -- How Millennial Really Feel ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
EUR 29,00
Około125,19 zł
Wysyłka:
EUR 17,00 (około 73,39 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Berlin, Niemcy
Dostawa:
Szacowana między Pt, 14 cze a Śr, 26 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 2 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 1 miesiąca. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335291358350
Ostatnia aktualizacja: 07-06-2024 09:31:57 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry
Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są nieznaczne ślady używania, np. zadrapania, ale książka nie jest rozerwana i nie ma dziur. Przy książkach w twardej oprawie mogą brakować obwoluty. Większość stron jest nieuszkodzona tzn., że ewentualne zagięcia lub rozdarcia są sporadyczne, podkreślenia ołówkiem są minimalne i nie ma żadnych zaznaczeń markerem czy notatek na marginesach. Książka ma wszystkie strony. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Society Without News Consumers? -- Why Millennial Aren't Into News -- How Millennial Really Feel ...
EAN
9781433150036
ISBN
1433150034
Genre
Medien
Produktart
Lehrbuch
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2018
Anzahl der Seiten
236 Seiten
Autor
Paula M. Poindexter
Verlag
Peter Lang, Peter Lang Publishing Inc. New York
Publikationsname
Millennials, News, And Social Media
Sprache
Englisch

O tym produkcie

Produktinformation

Five years after the first edition of Millennials, News, and Social Media: Is News Engagement a Thing of the Past? was published, a focus on the Millennial generation's relationship with news is more important than ever. This revised and updated book reports the results of a new survey that reveals changes in news consumption habits and attitudes while painting a detailed portrait of Millennials in a news media landscape now dominated by social media and mobile devices. Generational, racial, ethnic, and gender differences in news engagement and social media use are examined and so is the historic presidential election that the oldest and youngest Millennials experienced. How Millennials voted, the issues that mattered, and the relationship between their political identity and news is also explored. The spread of fake news, attacks on the press, and the need for news literacy are also discussed. Since the publication of the book's first edition, Snapchat and digital subscriptions have emerged and social media sites have become popular platforms for news. How Millennials have responded to these changes in the media landscape is also examined. Finally, recommendations for further improvement of news coverage of Millennials are proposed. Plus, the book underscores how all segments of society, including news organizations, journalism schools, and tech companies, can work toward a more informed and news literate society, a requirement for viable democracies. This revised and updated book will appeal to students, scholars, journalists, and everyone who cares about informed and civically engaged citizens and a strong democracy.

Produktkennzeichnungen

ISBN-10
1433150034
ISBN-13
9781433150036
eBay Product ID (ePID)
242575882

Produkt Hauptmerkmale

Produktart
Lehrbuch
Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
236 Seiten
Verlag
Peter Lang, Peter Lang Publishing Inc. New York
Publikationsname
Millennials, News, And Social Media
Autor
Paula M. Poindexter
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2018

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Length
22cm
Item Height
1cm
Item Width
15cm
Item Weight
338g

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Borkert, Schwarz und Zerfaß GbR
Daniel Borkert
Kurfürstenstr. 14
10785 Berlin
Germany
Pokaż informacje kontaktowe
:nofeleT21739752030
:liam-Eed.sudnuf-hcub@redro
Numer VAT (NIP):
  • DE 260909845
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer BRN:
  • HRA KEINE
buchfundus-berlin

buchfundus-berlin

99,9% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 26 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (13 937)

h***o (2252)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Top - gerne wieder
h***o (2252)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Wie zuvor - Klasse
g***n (3410)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Alles super, vielen Dank !!