|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM BEZPOŚREDNIM (2. EDYCJA) Mary Lou Roberts & Paul D. Berger

Tekst oryginalny
DIRECT MARKETING MANAGEMENT (2ND EDITION) By Mary Lou Roberts & Paul D. Berger
Tekst oryginalny
~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Stan:
Jak nowa
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Zobacz więcejinformacji o stanie
Cena:
US $18,49
Około72,53 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: US, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 1 cze a Cz, 6 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci sprzedawca. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335347171554

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa
Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych stron, bez zagnieceń lub naderwań oraz bez podkreśleń/zaznaczeń tekstu lub notatek na marginesach. Okładka nie nosi widocznych śladów używania. Jeśli jest to książka z twardą oprawą, posiada ona obwolutę (o ile taka była). Na wewnętrznej stronie okładki możliwe wpisy lub oznaczenia właściciela. Aby poznać więcej szczegółów i opis uszkodzeń lub wad, zobacz aukcję sprzedającego. Zobacz wszystkie definicje stanuotwiera się w nowym oknie lub nowej karcie
Uwagi sprzedawcy
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
0130804347
Book Title
Direct Marketing Management (2nd Edition)
ISBN
9780130804341
Publication Name
Direct Marketing Management
Item Length
9.5in
Publisher
Prentice Hall PTR
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Paul D. Berger, Mary Lou Roberts
Features
Revised
Item Width
7.2in
Item Weight
31 Oz
Number of Pages
480 Pages

O tym produkcie

Product Information

Written by a marketer/decision scientist team, this text explores all aspects of the discipline of direct marketing management - with a focus throughout on the best state-of-the-art practices and supporting research and theory.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0130804347
ISBN-13
9780130804341
eBay Product ID (ePID)
48646

Product Key Features

Author
Paul D. Berger, Mary Lou Roberts
Publication Name
Direct Marketing Management
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
480 Pages

Dimensions

Item Length
9.5in
Item Height
0.9in
Item Width
7.2in
Item Weight
31 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.126.R62 1999
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
2
Table of Content
I. THE BASIS OF DIRECT MARKETING.  1. Contemporary Direct Marketing.  2. Planning a Direct Marketing Program. II. DIRECT MARKETING DECISION VARIABLES.  3. Offer Planning and Positioning.  4. Mailing Lists: Processing and Selection.  5. List Segmentation.  6. Creative Strategy and Execution.  7. Fulfillment and Customer Service. III. SPECIAL TECHNIQUES OF DIRECT MARKETING.  8. Developing and Using Customer Databases.  9. Profitability and Lifetime Value. 10. Testing Direct Marketing Programs. 11. Business-to-Business Direct Marketing. IV. DIRECT MARKETING MEDIA. 12. Developing Direct Mail Campaigns. 13. Catalog Marketing. 14. Telephone Marketing. 15. Direct Response in Print Media. 16. Direct Response in Broadcast Media. 17. The Interactive Media. Index.
Copyright Date
1999
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Advertising & Promotion
Lccn
99-010509
Dewey Decimal
658.8/4
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 855 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.8
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
4.9

Popularne kategorie z tego Sklepu

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (263 404)

5***e (566)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
CD as described, fast shipping, well packaged, valued seller!
o***_ (56)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Cd came in super fast and was in great condition!
o***_ (56)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
The cd came in fast and was in brand new condition. Will be buying from this store again!