|Wystawione w kategorii:
Ten przedmiot sprzedał się w dniu Pn, 20 maj o 23:22.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Tom Ford Special Edition Hardcover Book ze slipcover 2008 Fashion Design

Tekst oryginalny
Tom Ford Special Edition Hardcover Book with Slipcover 2008 Fashion Design
Stan:
Bardzo dobry
Sprzedane za:
US $69,99
Około276,26 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Absecon, New Jersey, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pn, 10 cze a Śr, 12 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 335391293821

Parametry przedmiotu

Stan
Bardzo dobry: Książka była czytana i nie wygląda jak nowa, ale jest nadal w doskonałym stanie. ...
Brand
Rizzoli International Publications Inc.
Manufacturer Part Number
Does Not Apply
MPN
Does Not Apply
Edition
Special Edition
ISBN
9780847826698
Book Title
Tom Ford
Item Length
14.7 in
Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
Publication Year
2008
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
2.3 in
Author
Tom Ford, Bridget Foley
Genre
Photography, Design, Art
Topic
Fashion & Accessories, General, Subjects & Themes / Fashion
Item Width
11.4 in
Item Weight
176.8 Oz
Number of Pages
416 Pages

O tym produkcie

Product Information

Tom Ford has become one of fashion's great icons. He transformed Gucci from a moribund accessories label into one of the sexiest fashion brands in the world. His designs have increased sales at Gucci tenfold and have helped build the Gucci brand into the luxury goods conglomerate that it is today. Ford brought a hard-edged style synonymous with 21st century glamour to his clothes, and Hollywood sat up and took note. This book is a complete catalogue of Ford's design work for both Gucci and Yves Saint Laurent from 1994 to 2004. It chronicles not only Ford's clothing and accessories designs for both houses, but also explores Ford's grand vision for the complete design of a brand, including architecture, store design, and advertising. Tom Ford features more than 200 photographs by Richard Avedon, Mario Testino, Steven Meisel, Helmut Newton, Herb Ritts, Terry Richardson, Craig McDean, Todd Eberle, and numerous other photographers including many previously unpublished images. Published to coincide with his departure from Gucci, this book has been created with Ford's full cooperation and every page reflects his exceptional taste. It is Ford's testament to a career of singular moments reinventing the boundaries of style and sensuality in clothing.

Product Identifiers

Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
ISBN-10
0847826694
ISBN-13
9780847826698
eBay Product ID (ePID)
30881925

Product Key Features

Book Title
Tom Ford
Author
Tom Ford, Bridget Foley
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Fashion & Accessories, General, Subjects & Themes / Fashion
Publication Year
2008
Illustrator
Yes
Genre
Photography, Design, Art
Number of Pages
416 Pages

Dimensions

Item Length
14.7 in
Item Height
2.3 in
Item Width
11.4 in
Item Weight
176.8 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Tt505.F6f65 2004
Edition Description
Deluxe
Reviews
"This huge, slipcased Festschrift checks in at 11"14", and covers each of the Gucci years individually, compiling product shots, ads, runway candids, snippets of Ford wisdom ("I think you have to have personality at a brand--otherwise, it's just clothes"), Gucci-sporting celebrities and commercial stills. Vogue 's Anna Wintour and Vanity Fair 's Graydon Carter contribute a foreword and introduction respectively. The much-covered growth at Gucci and YSL are the real story behind the book, to the point where the press chat credits Ford with "carving out a new industry archetype: the businessman designer." But the 375 color and b&w photos, all culled from existing fashion archives, is more of a look back at how Ford's creations were presented (including year-by-year portraits of the photogenic Ford himself), rather than what led to their creation, how they were actually made or how they fit into the culture at large. As a 10-year time capsule of brand fashioning, the book succeeds perfectly." -- Publishers Weekly
Copyright Date
2004
Lccn
2004-094577

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

etcollectibles84

etcollectibles84

99,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,4 tys.
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (446)

e***g (18007)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
all good
c***c (146155)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
FAST DELIVERY
k***a (25)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Product was exactly as listed and packaged perfectly for shipping ! Arrived before I expected ! Great seller to buy off of .