Zdjęcie 1 z 2
Zdjęcie 1 z 2
At the Chef's Table - Hardcover NEW Vanina Leschzin 2015-06-03
GBP 27,06
Około138,80 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Wysyłka:
Nie ma wysyłki do: Stany Zjednoczone.
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 352508673961
Ostatnia aktualizacja: 19-09-2024 23:19:27 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Weight
- 532grams
- Subjects
- Business, Finance & Law, Biographies & Histories, Business & Eco
- Pages
- 312
- Size
- 15.2 x 2 x 22.9 cm
- Publication Date
- 03/06/2015
- ISBN
- 9780804787970
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- At the Chef's Table: Culinary Creativity in Elite Restaurants
- Item Height
- 229 mm
- Publisher
- Stanford University Press
- Item Width
- 152 mm
- Subject
- Sociology, Management
- Item Weight
- 499 g
- Number of Pages
- 272 Pages
O tym produkcie
Product Information
This book is about the creative work of chefs at top restaurants in New York and San Francisco. Based on interviews with chefs and observation in restaurant kitchens, the book explores the question of how and why chefs make choices about the dishes they put on their menus. It answers this question by examining a whole range of areas, including chefs' careers, restaurant ratings and reviews, social networks, how chefs think about food and go about creating new dishes, and how status influences their work and careers. Chefs at top restaurants face competing pressures to deliver complex and creative dishes, and navigate market forces to run a profitable business in an industry with exceptionally high costs and low profit margins. Creating a distinctive and original culinary style allows them to stand out in the market, but making the familiar food that many customers want ensures that they can stay in business. Chefs must make choices between these competing pressures. In explaining how they do so, this book uses the case study of high cuisine to analyze, more generally, how people in creative occupations navigate a context that is rife with uncertainty, high pressures, and contradicting forces.
Product Identifiers
Publisher
Stanford University Press
ISBN-13
9780804787970
eBay Product ID (ePID)
212873033
Product Key Features
Publication Name
At the Chef's Table: Culinary Creativity in Elite Restaurants
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Sociology, Management
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Width
152 mm
Item Weight
499 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Numer VAT (NIP):
- GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06386895
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06386895
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (354 221)
- 7***9 (2520)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast delivery, as described, great, thank you very much
- j***o (1727)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonySpot On A++
- p***m (3048)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyDelighted. Thank you.
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.