Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Płeć i kultura popularna, Oprawa miękka od Milestone, Katie; Meyer, Anneke, Biustonosz...

Tekst oryginalny
Gender and Popular Culture, Paperback by Milestone, Katie; Meyer, Anneke, Bra...
Great Book Prices Store
  • (312985)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $25,92
Około98,63 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 9 paź a Śr, 16 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 353769833781
Ostatnia aktualizacja: 24-09-2024 18:28:25 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Gender and Popular Culture
ISBN
9780745698274
Subject Area
Social Science
Publication Name
Gender and Popular Culture
Publisher
Polity Press
Item Length
9 in
Subject
Media Studies, Gender Studies, Popular Culture
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Anneke Meyer, Katie Milestone
Item Weight
15.2 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
300 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Polity Press
ISBN-10
0745698271
ISBN-13
9780745698274
eBay Product ID (ePID)
20050075189

Product Key Features

Number of Pages
300 Pages
Publication Name
Gender and Popular Culture
Language
English
Subject
Media Studies, Gender Studies, Popular Culture
Publication Year
2020
Type
Textbook
Subject Area
Social Science
Author
Anneke Meyer, Katie Milestone
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
15.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2020-008492
Dewey Edition
22
Reviews
ÂThe second edition of this useful volume broadens its already expansive terrain and impressive list of examples to include up-to-the minute developments particularly in digital and social media. This heightens its relevance and readability for those who want to develop a better understanding of critical media studies through a gendered lens. Diane Negra, University College Dublin ÂOffering an extensive overview of the gendered experience cultural production (including digital performativity and labour), representation and media discourse, and lived lives, Gender and Popular Culture remains essential reading for scholars and students of contemporary culture. Susan Luckman, University of South Australia, The second edition of this useful volume broadens its already expansive terrain and impressive list of examples to include up-to-the minute developments particularly in digital and social media. This heightens its relevance and readability for those who want to develop a better understanding of critical media studies through a gendered lens. Diane Negra, University College Dublin Offering an extensive overview of the gendered experience cultural production (including digital performativity and labour), representation and media discourse, and lived lives, Gender and Popular Culture remains essential reading for scholars and students of contemporary culture. Susan Luckman, University of South Australia
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
305.3
Table Of Content
Acknowledgements 1 Introduction PART I: GENDER AND THE PRODUCTION OF POPULAR CULTURE 2 Gender and Cultural Work: Post-War to the Late Twentieth Century 3 Gender and Cultural Work in the Digital Age PART II: DISCOURSES, GENDER AND POPULAR CULTURE 4 Discourses and Femininity 5 Discourses and Masculinity PART III: MEDIA AND DIGITAL CULTURE, GENDER AND POWER 6 Consumer Culture, Audiences and Identity 7 Digital Culture, Social Media and Gender 8 Gender and Popular Culture in Everyday Spaces 9 Conclusion: Prisoners of Gender? References Index
Synopsis
This fully updated second edition of Gender and Popular Culture examines the role of popular culture in the construction of gendered identities in contemporary society. It draws on a wide range of cultural forms - including popular music, social media, television and magazines - to illustrate how femininity and masculinity are produced, represented, used and consumed. Blending primary and secondary research, Milestone and Meyer introduce key theories and concepts in gender studies and popular culture, which are made accessible and interesting through their application to topical examples such as the #MeToo campaign, intensive mothering and social media, discourses about women and binge drinking, and gender and popular music. Included in this revised edition is a new chapter on digital culture, examining the connection between digital platforms and gender identities, relations and activism, as well as a new chapter on cultural work in digital contexts. All chapters have been updated to acknowledge recent changes in gender images and relations as well as media culture. Additionally, there is new material on the Fourth Wave Women's Movement, audiences and prosumers, and the role of social media. Gender and Popular Culture is the go-to textbook for students of gender studies, media and communication, and popular culture.
LC Classification Number
HQ1075.M554 2020

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Dołączył: lut 2017
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (353 638)