Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

From an Idea to Nike: How Marketing Made Nike a Global Success, Oprawa miękka od...

Tekst oryginalny
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success, Paperback by...
Great Book Prices Store
  • (312962)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $10,32
Około39,65 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping.
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 8 paź a Wt, 15 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354016556965
Ostatnia aktualizacja: 13-09-2024 09:55:54 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9781328453631
Book Title
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success
Book Series
From an Idea to Ser.
Publisher
HarperCollins
Item Length
7.6 in
Publication Year
2019
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes, Jennings, C. S.
Item Height
0.3 in
Author
Lowey Bundy Sichol
Genre
Juvenile Nonfiction
Topic
Sports & Recreation / Track & Field, Sports & Recreation / General, Business & Economics, Sports & Recreation / Water Sports
Item Weight
4.2 Oz
Item Width
5.2 in
Number of Pages
128 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
1328453634
ISBN-13
9781328453631
eBay Product ID (ePID)
242635082

Product Key Features

Book Title
From an Idea to Nike : How Marketing Made Nike a Global Success
Number of Pages
128 Pages
Language
English
Topic
Sports & Recreation / Track & Field, Sports & Recreation / General, Business & Economics, Sports & Recreation / Water Sports
Publication Year
2019
Illustrator
Yes, Jennings, C. S.
Genre
Juvenile Nonfiction
Author
Lowey Bundy Sichol
Book Series
From an Idea to Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.3 in
Item Weight
4.2 Oz
Item Length
7.6 in
Item Width
5.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
Juvenile Audience
LCCN
2018-032035
Dewey Edition
23
Reviews
"Readers will enjoy the details about athletes such as Michael Jordan, Tiger Woods, and Lance Armstrong and strategies behind their endorsement deals....Quotes and 'fun facts' add interest."- School Library Journal
Grade From
First Grade
Dewey Decimal
338.4768536
Grade To
Fifth Grade
Synopsis
From an Idea to Nike is a fully-illustrated look into how Nike stepped up its sneaker game to become the most popular athletic brand in the world. Humorous black & white illustrations throughout. Ever wonder how Nike became the athletics empire it is today? From an Idea to Nike digs into the marketing campaigns and strategy that turned this running-shoe company into the outfitter for many athletes as well as the iconic American brand. With infographics and engaging visuals throughout, this behind-the-scenes look into the historical and business side of Nike will be an invaluable resource for kids interested in what makes this business run. Find out where the name Nike came from and how the famous swoosh became the signature logo. Learn about the company's first marketing campaign with a star athlete. (Hint: It wasn't Michael Jordan!) Explore the ways Nike expanded marketing from running to basketball, soccer, golf, and beyond!, From an Idea to Nike is a fully-illustrated look into how Nike stepped up its sneaker game to become the most popular athletic brand in the world. Humorous black & white illustrations throughout. Ever wonder how Nike became the athletics empire it is today? From an Idea to Nike digs into the marketing campaigns and strategy that turned this running-shoe company into the outfitter for many athletes as well as the iconic American brand. With infographics and engaging visuals throughout, this behind-the-scenes look into the historical and business side of Nike will be an invaluable resource for kids interested in what makes this business run. Find out where the name Nike came from and how the famous swoosh became the signature logo. Learn about the company's first marketing campaign with a star athlete. (Hint: It wasn't Michael Jordan ) Explore the ways Nike expanded marketing from running to basketball, soccer, golf, and beyond, From an Idea to Nike is a fully-illustrated look into how Nike stepped up its sneaker game to become the most popular athletic brand in the world. Humorous black & white illustrations throughout.
LC Classification Number
HD9992.U54N5566 2019

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Dołączył: lut 2017
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (353 615)