Statistics for Real-Life Sample Surveys: Non-Simple-Ran dom Samples and Weighted
GBP 42,49
Około221,52 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: ponad 10
Wysyłka:
GBP 22,68 (około 118,24 zł) International Priority Shipping do: Stany Zjednoczone przez Program wysyłki międzynarodowej na eBay.
Znajduje się w: Gillingham, Wielka Brytania
Opłaty importowe:
Bezpłatnie, kwota potwierdzona w realizacji transakcji
Dostawa:
Szacowana między Śr, 20 lis a Śr, 27 lis do 43230
Obejmuje śledzenie przesyłki
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354213411295
Ostatnia aktualizacja: 09-11-2024 00:41:31 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Book Title
- Statistics for Real-Life Sample Surveys: Non-Simple-Random Sample
- ISBN
- 0521674654
O tym produkcie
Product Information
Samples used in social and commercial surveys, especially of the general population, are usually less random (often by design) than many people using them realise. Unless it is understood, this 'non-randomness' can compromise the conclusions drawn from the data. This book introduces the challenges posed by less-than-perfect samples, giving background knowledge and practical guidance for those who have to deal with them. It explains why samples are, and sometimes should be, non-random in the first place; how to assess the degree of non-randomness; when correction by weighting is appropriate and how to apply it; and how the statistical treatment of these samples must be adapted. Extended data examples show the techniques at work. This is a book for practising researchers. It is a reference for the methods and formulae needed to deal with commonly encountered situations and, above all, a source of realistic and implementable solutions.
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9780521674652
eBay Product ID (ePID)
89022116
Product Key Features
Number of Pages
276 Pages
Publication Name
Statistics for Real-Life Sample Surveys: Non-Simple-Random Samples and Weighted Data
Language
English
Subject
Mathematics
Publication Year
2006
Type
Textbook
Subject Area
Social Research
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
247 mm
Item Weight
562 g
Item Width
174 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
The Clapham Bookshop Ltd
AMM Books
Unit 4 Saracen Close
Gillingham Business Park
Gillingham
Kent
ME8 0QN
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 714107375
Numer rejestracyjny (REGON):
- 03516865
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 03516865
O tym sprzedawcy
ammbooks
100% opinii pozytywnych•Sprzedane przedmioty: 234 tys.
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawcy (101 102)
- a***a (1328)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThank you 5*
- a***i (1250)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyFast delivery. Item as described
- o***o (106)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyI didn’t expect to receive it so quick. Good book