Zdjęcie 1 z 2
![Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Ma - HardBack NEW Richard A - Zdjęcie 1 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/ipYAAOSwhkFgUyvd/s-l500.jpg)
![Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Ma - HardBack NEW Richard A - Zdjęcie 2 z 2](https://i.ebayimg.com/images/g/UpQAAOSw8I9i8qQw/s-l1600.jpg)
Hypercompetiti on: Managing the Dynamics of Strategic Ma - HardBack NEW Richard A
Stan:
Dostępne: 5
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 98,3% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354277564019
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 21:01:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Weight
- 804grams
- Book Title
- Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Maneuvering
- Publication Date
- 28/03/1994
- ISBN
- 9780029069387
- Publication Year
- 1994
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Hypercompetition
- Item Height
- 235mm
- Publisher
- Simon & Schuster
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 740g
- Number of Pages
- 448 Pages
O tym produkcie
Product Information
General Motors and IBM have been battered to their cores. Jack Welch, the chairman of General Electric, called the frenzied competition of the 1980's a white knuckle decade and said the 1990s would be worse. In this pathbreaking book that will define this new age of hypercompetition, Richard D'Aveni reveals how competitive moves and countermoves escalate with such ferocity today that the traditional sources of competitive advantage can no longer be sustained. To compete in this dynamic environment, D'Aveni argues that a company must fundamentally shift its strategic focus. He constructs a brilliant operational model that shows how firms move up escalation ladders as advantage is continually created, eroded, destroyed, and recreated through strategic maneuvering in four arenas of competition. Using this Four Arena analysis, D'Aveni explains how competitors engage in a struggle for control by seeking leadership in the arenas of price and quality, timing and know-how, stronghold creation/invasion, and deep pockets. Winners set the pace in each of these four competitive battlegrounds. Using hundreds of detailed examples from hypercompetitive industries such as computers, software, automobiles, airlines, pharmaceuticals, toys and soft drinks, D'Avenie demonstrates how hypercompetitive firms succeed in dynamic markets by disrupting the status quo and creating a continuous series of temporary advantages. They seize the initiative, D'Aveni explains, by employing a set of strategies he calls the New 7-S's Superior Stakeholder Satisfaction, Strategic Soothsaying, Speed, Surprise, Shifting the Rules of Competition, Signaling Strategic Intent, and Simultaneous and Sequential Thrusts. Paradoxically, firms must destroy their competitive advantages to gain advantage, D'Aveni shows. Long-term success depends not on sustaining an advantage through a static, long-term strategy, but instead on formulating a dynamic strategy for the creating, destruction, and recreation of short-term advantages. America must embrace the new reality of hypercompetition, D'Aveni concludes in a compelling analysis of the potential chilling effect of American antitrust laws on competitiveness. This masterful book, essentially an operating manual of strategy and tactics for a new era, will be required reading for managers, planners, consultants, academics, and students of hypercompetitive industries.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780029069387
eBay Product ID (ePID)
88919005
Product Key Features
Publication Name
Hypercompetition
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
1994
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages
Dimensions
Item Height
235mm
Item Width
156mm
Item Weight
740g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Numer VAT (NIP):
- GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
- 06386895
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 06386895
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354277564019
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 21:01:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Sprzedawca nie określił metody wysyłki do: Stany Zjednoczone. Skontaktuj się ze sprzedawcą i poproś o wysyłkę do Twojej lokalizacji.
Lokalizacja przedmiotu:
PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Wysyłka do:
Europa
Wykluczenia:
Afganistan, Afryka, Ameryka Południowa, Ameryka Środkowa i Karaiby, Azja, Azja Południowo-Wschodnia, Belgia, Bermudy, Bliski Wschód, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Fidżi, Grenlandia, Guam, Jemen, Kanada, Kiribati, Libia, Meksyk, Mikronezja, Mołdawia, Nauru, Norwegia, Palau, Rosja, Saint Pierre i Miquelon, Samoa Amerykańskie, Somalia, Szwecja, Tonga, Ukraina
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 4 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Podczas realizacji transakcji mogą zostać naliczone podatki. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej o płaceniu podatku za zakupy na eBay. |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 354277564019
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 354277564019
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Wysyłka zwrotna |
---|---|
60 dni | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (350 384)
d***l (134)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As advertised. A++++
e***e (4827)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good seller
i***h (2098)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many thanks for an excellent service - very pleased with this book
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.