Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Ma - HardBack NEW Richard A

Stan:
Nowy
Dostępne: 5
Cena:
GBP 40,50
Około207,56 zł
Wysyłka:
Może nie być wysyłki do: Stany Zjednoczone. Zobacz opis przedmiotu lub skontaktuj się ze sprzedawcą w sprawie opcji wysyłki. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: PR9 8QH Southport UK, Wielka Brytania
Dostawa:
Czas zmienny
Zwroty:
Zwrot w ciągu 60 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 354277564019
Ostatnia aktualizacja: 27-04-2024 21:01:06 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Weight
804grams
Book Title
Hypercompetition: Managing the Dynamics of Strategic Maneuvering
Publication Date
28/03/1994
ISBN
9780029069387
Publication Year
1994
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Hypercompetition
Item Height
235mm
Author
Richard A. D'aveni
Publisher
Simon & Schuster
Item Width
156mm
Subject
Business
Item Weight
740g
Number of Pages
448 Pages

O tym produkcie

Product Information

General Motors and IBM have been battered to their cores. Jack Welch, the chairman of General Electric, called the frenzied competition of the 1980's a white knuckle decade and said the 1990s would be worse. In this pathbreaking book that will define this new age of hypercompetition, Richard D'Aveni reveals how competitive moves and countermoves escalate with such ferocity today that the traditional sources of competitive advantage can no longer be sustained. To compete in this dynamic environment, D'Aveni argues that a company must fundamentally shift its strategic focus. He constructs a brilliant operational model that shows how firms move up escalation ladders as advantage is continually created, eroded, destroyed, and recreated through strategic maneuvering in four arenas of competition. Using this Four Arena analysis, D'Aveni explains how competitors engage in a struggle for control by seeking leadership in the arenas of price and quality, timing and know-how, stronghold creation/invasion, and deep pockets. Winners set the pace in each of these four competitive battlegrounds. Using hundreds of detailed examples from hypercompetitive industries such as computers, software, automobiles, airlines, pharmaceuticals, toys and soft drinks, D'Avenie demonstrates how hypercompetitive firms succeed in dynamic markets by disrupting the status quo and creating a continuous series of temporary advantages. They seize the initiative, D'Aveni explains, by employing a set of strategies he calls the New 7-S's Superior Stakeholder Satisfaction, Strategic Soothsaying, Speed, Surprise, Shifting the Rules of Competition, Signaling Strategic Intent, and Simultaneous and Sequential Thrusts. Paradoxically, firms must destroy their competitive advantages to gain advantage, D'Aveni shows. Long-term success depends not on sustaining an advantage through a static, long-term strategy, but instead on formulating a dynamic strategy for the creating, destruction, and recreation of short-term advantages. America must embrace the new reality of hypercompetition, D'Aveni concludes in a compelling analysis of the potential chilling effect of American antitrust laws on competitiveness. This masterful book, essentially an operating manual of strategy and tactics for a new era, will be required reading for managers, planners, consultants, academics, and students of hypercompetitive industries.

Product Identifiers

Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9780029069387
eBay Product ID (ePID)
88919005

Product Key Features

Author
Richard A. D'aveni
Publication Name
Hypercompetition
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
1994
Type
Textbook
Number of Pages
448 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
156mm
Item Weight
740g

Additional Product Features

Title_Author
Richard A. D'aveni
Country/Region of Manufacture
United States

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Eku.oc.sretpahcseilrahc@skoobwontiyub
krddf
Numer VAT (NIP):
  • GB 920245361
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 06386895
Warunki prowadzenia sprzedaży
Any questions, please ask!  We are here to help. All emails will be answered within 24 hours (Mon-Fri) Not Inc UK Bank Holidays.
 
Please only use eBay contact form to communicate with us. Please do not attempt to communicate with us via ebay notes or PayPal.
 
All Items will automatically be shipped to checkout selected delivery address. If you wish to change delivery address after check out please email using us within 24 hours via eBay.
 
We usually do not combine on multiple purchases. Items are usually processed and dispatched separately.
 
Please note that from time to time books/items will be reprinted or revised. On rare occasions customers may receive an updated revised book/item which may have a revised cover or description. By purchasing the item from Charlies Chapters Ltd you agree that you are happy to receive a revised edition.
 
AUDIO BOOKS
 
If you are ordering an audio book, please not that these are in CD Audio or MP3 format. If you are unsure please contact us first before purchase.
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 06386895
BuyItNowBooks

BuyItNowBooks

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 753 tys.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.7
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (350 384)

d***l (134)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As advertised. A++++
e***e (4827)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good seller
i***h (2098)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Many thanks for an excellent service - very pleased with this book
To jest prywatna oferta sprzedaży, więc Twoja tożsamość nie zostanie ujawniona nikomu poza sprzedawcą.