Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

What Every Teacher Needs to - Paperback, by Wilson Leslie Walker - Very Good

resalerobert
  • (599)
  • Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
    W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie mają zastosowania. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcej
US $12,99
Około49,69 zł
lub Najlepsza oferta
Stan:
Dobry
Wysyłka:
Bezpłatnie USPS Media MailTM.
Znajduje się w: Hopkins, Minnesota, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 26 wrz a Pn, 30 wrz do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 355277828979

Parametry przedmiotu

Stan
Dobry: Książka, która była czytana, ale nadal jest w dobrym stanie. Na okładce widoczne są ...
Book Title
What Every Teacher Needs to Know about Assessment
ISBN
9781930556898
Subject Area
Education
Publication Name
What Every Teacher Needs to Know about Assessment
Publisher
Routledge
Item Length
10 in
Subject
Student Life & Student Affairs, General, Testing & Measurement
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Leslie Walker Wilson
Item Weight
12.8 Oz
Item Width
7 in
Number of Pages
168 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1930556896
ISBN-13
9781930556898
eBay Product ID (ePID)
30971920

Product Key Features

Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Name
What Every Teacher Needs to Know about Assessment
Subject
Student Life & Student Affairs, General, Testing & Measurement
Publication Year
2004
Type
Textbook
Author
Leslie Walker Wilson
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
12.8 Oz
Item Length
10 in
Item Width
7 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
College Audience
LCCN
2004-016802
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.26/0973
Table Of Content
- Why Do We Need To Know About Assessment Be the Best You Can Be No Child Left Behind Teaching to the Test? - What You Must Know About the Assessments You Administer Standardized tests Types of Scores Putting It Into Practice - Essential Measurement Concepts Measurement Error Reliability Standard Error of Measurement Validity Correlations Limitations of Assessment Data Putting It Into Practice - Preparing Your Student To Show What They Know Test Taking Skills The Classroom Assessment Developing Your Own Assessments Using Assessment Data Putting It Into Practice - Threats To Validity What to Do with Invalid Test Results Questions to Guide Data Analysis Putting It Into Practice - Using Assessment Results to Identify Instructional Needs Making Observations Some Actual Student Responses
Edition Description
Revised edition,New Edition
Synopsis
This is the second edition of a highly successful book, previously titled Better Instruction Through Assessment: What Your Students Are Trying to Tell You. The revision was undertaken to respond to the No Child Left Behind legislation, which has changed the way we must look at students' achievement data. This book shows you how to: - get the most out of your state's high stakes standardized tests - use test results to make the right decisions about how to teach the students in your class - avoid becoming a victim of accountability systems - infuse "test savvy" into everyday instruction. It covers a wide variety of types of assessments, from classroom-based, teacher created tests to state-mandated, high stakes standardized tests, both selected response and performance assessment. Unlike traditional "textbooks," this book was written specifically for practicing teachers and administrators. It contains real-world examples which demonstrate the role of assessment in a teacher's daily work. It is filled with actual student responses and scenarios based on real life situations faced by teachers.
LC Classification Number
LB3051.W4997 2005

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

resalerobert

resalerobert

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,0 tys.
Dołączył: mar 2005
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (584)

  • i***1 (1040)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatni miesiąc
    Zakup potwierdzony
    Great condition
  • o***t (1781)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    A+
  • u***d (45)- Opinie wystawione przez kupującego.
    Ostatnie 6 miesięcy
    Zakup potwierdzony
    Arrived quickly and packed nicely.