|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Socialnomics: Jak media społecznościowe zmieniają sposób, w jaki żyjemy i robimy biznes przez...

Tekst oryginalny
Socialnomics : How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business by...
Stan:
Nowy
Cena:
US $8,99
Około36,13 zł
Wysyłka:
US $4,87 (około 19,57 zł) Wysyłka ekonomiczna. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Rock Hill, South Carolina, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 8 maj a Pt, 10 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca, więc prawa konsumenckie wynikające z przepisów UE o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay.Dowiedz się więcejZarejestrowany jako prywatny sprzedawca
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 355369902404
Ostatnia aktualizacja: 10-04-2024 05:50:15 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN
9780470477236
Book Title
Socialnomics : How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business
Item Length
9.1in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Erik Qualman
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines, Social Science
Topic
Marketing / General, Communication Studies, E-Commerce / Internet Marketing, General, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
Item Width
6.5in
Item Weight
16.9 Oz
Number of Pages
288 Pages

O tym produkcie

Product Information

Praise for Socialnomics"People with a passion for something can be infectious.It's obvious that Erik Qualman's passion is social media." -Dan Heath, New York Times bestselling author of Made to Stick"Qualman makes a powerful case that social media has forever changed theway we live and do business. Socialnomics helps make sense of it all." -Dr. Stuart Levy, Professor, George Washington University"In Socialnomics, Qualman brilliantly prescribes that the key to social mediasuccess is doing rather than deliberating. This is a must-read for anyone trying to leverage the social graph rather than be squashed by it." -Steve Kaufer, CEO, TripAdvisor"Social media isn't just for the next generation-it's for everygeneration. Whether you're an entrepreneur, a media professional,a college student, or a mom, social media will shape your future.Don't be overwhelmed by it; read Qualman's book instead." -Jane Wooldridge, award-winning journalist,The Miami Herald"The social media revolution has raised new and important questions and isnow interwoven into our lives. Whether you are an executive, a parent, or abasketball coach, Qualman's Socialnomics is a great guide for these issues." -Tom Izzo, Head Basketball Coach, Michigan State University"Social media is one of the most popular activities online today, offeringopportunities for both businesses and individuals to connect with a new audience. Qualman's book, Socialnomics, helps readers understand this behavior." -Chris Maher, President, Hitwise"Marketing is experiencing a profound paradigm shift. In the old paradigm,marketers controlled the conversation with consumers through commissionable media-television, radio, newspapers, and magazines. In the new paradigm, marketers risk being marginalized in the electronic dialogue now taking place in real time. Erik Qualman's Socialnomics offers valuable insights that will aid marketers in regaining some control in the perplexing world of modern communication." -Dr. Eli Cox, Marketing Department Chair, McCombs School of Business"Erik Qualman has a very bright future." -Angelo Pizzo, award-winning writer and producer of Hoosiers and Rudy

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470477237
ISBN-13
9780470477236
eBay Product ID (ePID)
72334821

Product Key Features

Book Title
Socialnomics : How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business
Author
Erik Qualman
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Communication Studies, E-Commerce / Internet Marketing, General, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
Publication Year
2009
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines, Social Science
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
1in
Item Width
6.5in
Item Weight
16.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.1265q83 2009
Copyright Date
2009
Lccn
2009-008841
Dewey Decimal
330.9
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

bookshackandclothesrack

bookshackandclothesrack

100% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 199
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.8
Szybkość wysyłki
5.0
Komunikacja
5.0
Zarejestrowany jako prywatny sprzedawca
W związku z tym prawa konsumenckie wynikające z przepisów EU o ochronie konsumentów nie obowiązują. W przypadku większości zakupów nadal obowiązuje Ochrona kupujących eBay. Dowiedz się więcejDowiedz się więcej

Opinie sprzedawców (52)

s***a (337)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent transaction. I’m very pleased with the shirt.
e***a (530)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived quickly and as described.
t***t (1913)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A+++Great transaction recommended seller.Thank's