|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Sztuka i reklama, Oprawa miękka od Gibbons, Joan, jak nowa używana, darmowa wysyłka...

Tekst oryginalny
Art And Advertising, Paperback by Gibbons, Joan, Like New Used, Free shipping...
Stan:
Jak nowa
Dostępne: 3
Cena:
US $39,80
Około156,06 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 11 cze a So, 22 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 355674585324
Ostatnia aktualizacja: 30-04-2024 06:03:58 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Jak nowa: Książka wygląda jak nowa choć była czytana. Egzemplarz bez brakujących lub uszkodzonych ...
Book Title
Art And Advertising
ISBN
9781850435860
Publication Name
Art and Advertising
Item Length
8.3in
Publisher
I. B. Tauris & Company, The Limited
Publication Year
2005
Series
Art and Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4in
Author
Joan Gibbons
Item Width
5.8in
Item Weight
9 Oz
Number of Pages
208 Pages

O tym produkcie

Product Information

Over the past twenty-five years the relationship between art and advertising has become increasingly varied and complex, with artists appropriating the billboards and neon displays of the ad world, and advertising strategies borrowing both the tactics and imagery of contemporary art. This wide-ranging book charts key points of contact, overlap and exchange between the two fields. Joan Gibbons looks at the work of a number of artists from Barbara Kruger, Les Levine and Victor Burgin though to Sylvie Fleurie and Swetlana Heger and at cutting edge advertising campaigns including Benson's Silk Cut, Benetton's Shock of Reality and US agency Wieden and Kennedy's work for Nike. She discusses too the various collaborations and crossovers between art and advertising: the work of artist, director and creative Tony Kaye; adman turned collector Charles Saatchi and the issues of celebrity and branding that surround him; and the endorsement of art by highly branded products such as Absolut Vodka, to show that art and advertising are more mutually enriching than ever.

Product Identifiers

Publisher
I. B. Tauris & Company, The Limited
ISBN-10
1850435863
ISBN-13
9781850435860
eBay Product ID (ePID)
47536767

Product Key Features

Author
Joan Gibbons
Publication Name
Art and Advertising
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2005
Series
Art and Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
8.3in
Item Height
0.4in
Item Width
5.8in
Item Weight
9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
N72.I5
Table of Content
Acknowledgements * Introduction * Word Play * Art Invades and Appropriates * From Capitalist Realism to Surrealism (and back again) * Reality Bites: from the Abject to the Sublime * Tony Kaye: Both Sides Now * Wieden & Kennedy and Nike Advertising * Charles Saatchi and the young British artists * Celebrity: the Art of Branding and the Branding of Art * Conclusion * Bibliography Acknowledgements * Introduction * Word Play * Art Invades and Appropriates * From Capitalist Realism to Surrealism (and back again) * Reality Bites: from the Abject to the Sublime * Tony Kaye: Both Sides Now * Wieden & Kennedy and Nike Advertising * Charles Saatchi and the young British artists * Celebrity: the Art of Branding and the Branding of Art * Conclusion * Bibliography
Copyright Date
2005
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Business Aspects, Popular Culture, Advertising & Promotion
Lccn
2005-282360
Dewey Decimal
701.03
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Art, Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (341 990)

n***o (527)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Took a while to receive.
t***e (173)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
As described, quality packaging.
l***7 (9042)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent.