|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Conducting Educational Design Research by Susan McKenney: New

Stan:
Nowy
Cena:
US $55,21
Około216,26 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 24 maj a Cz, 30 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 363391170953
Ostatnia aktualizacja: 26-01-2024 12:59:41 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Conducting Educational Design Research
Publication Date
2018-08-23
Edition Number
2
ISBN
9781138095564
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Thomas C. Reeves, Susan Mckenney
Features
New Edition
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz
Number of Pages
312 Pages

O tym produkcie

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with the systematic development and implementation of solutions to educational challenges. Empirical inquiry is conducted in real learning settings - not laboratories - to craft effective solutions to the complex challenges facing educational practitioners. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. Conducting Educational Design Research, 2nd Edition has been written to support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach. Part I describes the origins, outcomes, and generic approach. Part II discusses the core processes of the generic approach in detail. Part III recommends how to propose, report, and advance educational design research. In addition to expanded treatment of research goals and practicalities, more examples, and attention to design-based implementation research, this new edition features enhanced guidance. For each of the four core processes, this volume offers: assessment tools detailed, behind-the-scenes descriptions of actual project work examples of how specific theories have been used to enrich the work For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities, rigor and impact, need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational challenges.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138095567
ISBN-13
9781138095564
eBay Product ID (ePID)
11038799649

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.7in
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2018
Edition Description
New Edition
Edition Number
2
Table of Content
Part I: Foundations 1: About educational design research 2: Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3: Toward a generic model for educational design research Part II: Core processes 4: Analysis and exploration 5: Design and construction 6: Evaluation and reflection 7: Implementation and spread Part III: Moving forward 8: Getting started: Writing proposals & preparing for launch 9: Reporting educational design research 10: Looking back and looking ahead Appendix: Related reading
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (459 507)

8***_ (14)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Precisely what I wanted! Amazing communication and got to me exactly on time. Amazing work.
i***i (36)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Shipped on time.
2***1 (509)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Smooth deal as I t should be thank you