Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Ekonomia rynków cyfrowych Gary Madden: Nowa

Tekst oryginalny
The Economics of Digital Markets by Gary Madden: New
AlibrisBooks
  • (425833)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
US $260,87
Około1 002,31 zł
Stan:
Nowy
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping.
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 27 wrz a Śr, 2 paź do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 363591606454
Ostatnia aktualizacja: 18-08-2024 01:27:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Economics of Digital Markets
Publication Date
2009-03-31
Pages
384
ISBN
9781847207531
Subject Area
Computers, Business & Economics
Publication Name
Economics of Digital Markets
Publisher
Elgar Publishing, Incorporated, Edward
Item Length
9.4 in
Subject
Industries / Computers & Information Technology, Economics / General, International / General, Information Technology
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Russel Cooper
Item Weight
25 Oz
Item Width
6.6 in
Number of Pages
384 Pages

O tym produkcie

Product Identifiers

Publisher
Elgar Publishing, Incorporated, Edward
ISBN-10
1847207537
ISBN-13
9781847207531
eBay Product ID (ePID)
71689572

Product Key Features

Number of Pages
384 Pages
Language
English
Publication Name
Economics of Digital Markets
Publication Year
2009
Subject
Industries / Computers & Information Technology, Economics / General, International / General, Information Technology
Type
Textbook
Author
Russel Cooper
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
25 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
6.6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2008-943831
TitleLeading
The
Dewey Edition
22
Reviews
'This is an unusually rich volume, which, in seventeen chapters written by international experts, considers in varied and original ways aspects of the economics of digital markets. . . Gary Madden and Russel Cooper have assembled an impressive array of scholars whose work covers the spectrum ranging from platform competition over market evolution and demand analysis to communication network policy. The book offers a wealth of information and theoretical thinking about key economic aspects of the evolution of information and communication technologies (ICT). . . This book is a valuable resource for those readers which are already deeply involved with digital markets and communication network policy and for those looking for an introduction to cutting edge issues in key economic aspects of the ICT evolution. In other words, the book is setting the stage for a new agenda in economics and providing an outline for solving problems in emerging digital markets.'
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
338.761004
Table Of Content
Contents:ForewordIntroduction1. Policy Towards Standardisation in Wireless TelecommunicationsLuís M.B. Cabral and David Salant2. Assembling Platforms: Strategy and CompetitionEric Brousseau and Thierry Pénard3. Fines, Damages and the Technological Protection of Information GoodsClaude Crampes, Abraham Hollander and Charbel Macdissi4. Vertical Relationships and Horizontal Mergers in the InternetEdmond Baranes and Thomas Cortade 5. Strategic Commitments and the Principle of Reciprocity in Interconnection Pricing Nicholas Economides, Giuseppe Lopomo and Glenn Woroch6. International Sourcing in European Telecommunications: Capability Development and Resource Interactions Carsten Zimmermann, Philipp Zimmermann and Dieter Lange7. Network Economic Externalities in the Media and Telecommunications IndustriesArmando Calabrese, Massimo Gastaldi and Nathan Levialdi Ghiron8. Forecasting ICT Business Markets: A Simultaneous Equation Modelling ApproachMoshen Hamoudia and Miriam Scaglione 9. A Demand System Approach to Network Technology Expenditure Forecasting with Short Time-series Russel Cooper and Gary Madden 10. Estimating Wireless-only Household Penetration: A Local PerspectivePaul Rappoport, James Alleman and Lester Taylor11. Korean Mobile Number Policy and Provider Switching BehaviourMoon-Koo Kim, Jong-Hyun Park and Kyoung-Yong Jee12. The Economic Impact of Alternative Interconnection Arrangements Among Network OperatorsLivio Cricelli, Michele Grimaldi and Nathan Levialdi Ghiron13. Access-usage Complementarity, the Waterbed Effect and Mobile Termination Charges Regulation Aniruddha Banerjee14. Network Neutrality and its Potential Impact on Digital Content PlatformsRob Frieden15. Technological Advance and the Changing Structure of Transnational Standards OrganisationsD. Linda Garcia and Madhura K. Kale16. Municipal Broadband Internet Initiatives: Lessons from US HistoryCarol Ting17. Network Neutrality: Theory and PracticeGerald R. FaulhaberIndex
Synopsis
This innovative book provides state-of-the-art analyses of the current condition of the economics of digital markets. The most recent developments in web technology are evolving, creating an increasingly deregulated environment. Much of the impetus for liberalisation is in response to multimedia convergence and the globalisation of markets, leading to uncertainties in the sector., This innovative book provides state-of-the-art analyses of the current condition of the economics of digital markets. The most recent developments in web technology are evolving, creating an increasingly deregulated environment. Much of the impetus for liberalisation is in response to multimedia convergence and the globalisation of markets, leading to uncertainties in the sector. Gary Madden and Russel Cooper examine the microeconomics of platform structure and firm competition within and between digital markets, modern theoretical treatments of regulatory intervention in digital markets and the consideration of forward-looking experimental analysis of demand for yet-to-be provided services. Bringing together a highly focused group of eminent scholars, this book will appeal to academics, postgraduate students, and both international treaty and national government agencies as well as market analysts.
LC Classification Number
HD9696.A2

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,8 mln
Dołączył: maj 2008
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Zobacz więcej

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (473 845)