|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Legend of Zelda: Ocarina of Time: A Game Music Companion autorstwa Tima Summers: Nowość

Tekst oryginalny
The Legend of Zelda: Ocarina of Time: A Game Music Companion by Tim Summers: New
Stan:
Nowy
Cena:
US $127,68
Około515,55 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Sparks, Nevada, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Cz, 2 maj a Wt, 7 maj do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 363595140063
Ostatnia aktualizacja: 01-03-2024 12:18:24 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
The Legend of Zelda: Ocarina of Time: A Game Music Companion
Publication Date
2021-03-19
Pages
300
ISBN
9781789382273
Publication Name
&Quot;Legend of Zelda: Ocarina of Time&Quot; : a Game Music Companion
Item Length
9.6in
Publisher
Intellect, The Limited
Publication Year
2021
Series
Studies in Game Sound Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Tim Summers
Item Width
6.7in
Item Weight
29 Oz
Number of Pages
300 Pages

O tym produkcie

Product Information

Discusses the use of music in a well-loved and culturally significant game - Ocarina of Time . Examining music in different contexts, it identifies music's role and function within the game and in gameplay overall, and uses this to investigate wider issues in music and media studies and fan cultures. New in paperback. 119 b/w illus.

Product Identifiers

Publisher
Intellect, The Limited
ISBN-10
1789382270
ISBN-13
9781789382273
eBay Product ID (ePID)
22050418172

Product Key Features

Author
Tim Summers
Publication Name
&Quot;Legend of Zelda: Ocarina of Time&Quot; : a Game Music Companion
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2021
Series
Studies in Game Sound Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
300 Pages

Dimensions

Item Length
9.6in
Item Height
1in
Item Width
6.7in
Item Weight
29 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gv1469.35
Reviews
Summers does an excellent job of describing the soundscape of a video game within the confines of print, employing a variety of visual representations to support his prose arguments. . . . [The book] offers many things to many people: it is an in-depth analysis of a beloved game, a primer on ludomusicological terminology and concepts, a model analysis, a demonstration of the different things video game music can do, and an explication of how it does them. Summers's attention to detail, wide-ranging knowledge, and affection and respect for the subject matter are evident throughout, resulting in a superb book.
Table of Content
Chapter 1. Introduction Chapter 2. The Music of Ocarina of Time in Context Nintendo''s Game Franchises The Legend of Zelda Kondo''s Approach to Music in The Legend of Zelda Music on the Nintendo 64 Music in Ocarina of Time Chapter 3. The Ocarina and Link''s Musical Performances The Ocarina Why an Ocarina? Playing Link''s Ocarina Beyond the Four Notes Learning the Ocarina Songs The Songs Plot-Advancing and Assistance Melodies Warp Songs The Scarecrow''s Song and Other Performances The Fabulous Five Froggish Tenors The Skull Kids Musical Performance in Ocarina of Time The Function of Musical Performance in Games Chapter 4. Location Cues Part I. Hyrule Field A Familiar Tune Introduction Day Tags Reflective Tags Battle Tags Music, the Player and Geography Part II. Location Cues Featuring Ocarina Songs Epona''s Song and Lon Lon Ranch - Associations of Ranch Life The Temple of Time and the Song of Time - Cathedral Soundscape Windmill and the Song of Storms - Strange Circularity Saria''s Song and the Lost Woods - Jolly Repetition and Misdirection Part III. Dungeon Cues Inside the Deku Tree - Organic Timbres Dodongo''s Cavern - Audio Textures of Metal and Stone Inside Jabu-Jabu''s Belly - Fishy Rumblings Forest Temple - Sounds of the Forest Fire Temple - Voices Heard and Unheard Ice Cavern - Crystalline Chimes Water Temple - A Dungeon on the Danube? Shadow Temple and The Bottom of the Well - Voices and Drums from the Depths Spirit Temple Ganon''s Castle Part IV. Towns Kokiri Forest - Optimism and Ornamentation Castle Town Market - Evoking European Traditions Kakariko Village - A Wistful Safe Haven Goron City - Sounding the Materials of the Mountain Zora''s Domain Gerudo Valley - Hispanic Traditions in the Desert Part V. Recurring Types of Location Shops - Hyrule''s Consumer Soundtrack Sideshow Minigames - The Fairground Connection Houses - A Musical Starting Point Potion Shops, Ghost Shops and Lakeside Laboratory - Little Shops of Horrors? Fairy Fountain/Start Menu - Angelic Harps Music for Locations Chapter 5. Character Themes and Cutscenes Part I. Character Themes Zelda''s Theme - Lilting Lullaby Ganondorf''s Theme - Alarming Chords and Brooding Sequences Sheik - Atypical Warrior''s Theme Kaepora Gaebora (The Great Wise Owl) - Authority and Levity Great Deku Tree - Ancient Uncertainty Koume and Kotake A Noticeable Omission Part II. Other Cutscenes Opening - An Unexpected Start Flying - Musical Sequences for Beating Wings Legends, Spirits and Goddesses Rewards and Milestones End Credits - Finale Ultimo Ocarina of Time 3D Music for Cutscenes Chapter 6. Ludic Cues Part I. Combat Music Musical Features of Combat Cues Implementation in the Game Boss Victory Cue Part II. Cues for Treasure and Challenges Acquisition Cues Music for Puzzles Music for Losing - Game Over Minigames - Frivolous Fun Special sequences Aestheticizing the Ludic Chapter 7: Interfaces and Sound Effects Earcons for Interfaces Menus and Dialogue Targeting System Musical Sound for Interfaces and Information Musicality and Magic Sound and Motion Enemy Sound Effects Conclusions Chapter 8. Ocarina Afterlives Later Games Parallel World - Majora''s Mask Selective Franchise Continuity Decontextualizing Sound A Multi-Valent Musical Medium
Copyright Date
2020
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General
Dewey Decimal
794.85
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Music, Sports & Recreation

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,7 mln

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
4.9
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (456 507)

t***e (49)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Was as described. No shipping charge and arrived in time period indicated.
_***o (20254)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Thank you!
g***u (893)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Fine book as described. Fast shipping. Thank you.