Zdjęcie 1 z 1
Fani gry: Negocjowanie fandomu i mediów w erze cyfrowej, stoisko, Paul, bardzo–
Stan:
“Very Good - Crisp, clean, unread book with some shelfwear/edgewear, may have a remainder mark - NICE ”... Zobacz więcejinformacji o stanie
Wysyłka:
Znajduje się w: Harrisburg, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
Kupuj bez obaw
Informacje o sprzedawcy
- 99,8% opinii pozytywnych
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364025106285
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 09:43:02 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- Bardzo dobry
- Uwagi sprzedawcy
- ISBN
- 9781609383190
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Playing Fans : Negotiating Fandom and Media in the Digital Age
- Item Height
- 0.9in
- Item Length
- 9in
- Publisher
- University of Iowa Press
- Item Width
- 6in
- Number of Pages
- 240 Pages
O tym produkcie
Product Information
In Playing Fans , Paul Booth argues that the more attention entertainment businesses pay to fans, the more mainstream fans have become popularized. But such mainstreaming ignores important creative fan work and tries to channel fandom into activities lucrative for the companies. Offering a new approach to the longstanding debate about the balance between manipulation and subversion in popular culture, the author argues that we can understand the current moment best through the concepts of pastiche and parody. This sophisticated alternative to conceiving of fans as either dupes of the media industry or rebels against it takes the discussion of "transformative" and "affirmative" fandom in a productive new direction. With nuanced analyses of the Doctor Who Experience in Cardiff, the representations of fans in TV shows like Community and films like Fanboys , SuperWhoLock fans' use of gifs, and the similarities in discussions of slash fandom and pornographic parody films, this book reveals how fans borrow media techniques and media industries mimic fan activities. Just as the entertainment industry needs fans to succeed, so too do fans need--and desire--the media, and they represent their love through gif fics, crowdfunding, and digital cosplay. Everyone who wants to understand how consumers are making themselves at home in the brave new world being built by the contemporary media should read this book.
Product Identifiers
Publisher
University of Iowa Press
ISBN-10
1609383192
ISBN-13
9781609383190
eBay Product ID (ePID)
204175285
Product Key Features
Publication Name
Playing Fans : Negotiating Fandom and Media in the Digital Age
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages
Dimensions
Item Length
9in
Item Height
0.9in
Item Width
6in
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hm851.B676 2015
Reviews
" Playing Fans offers close analysis of several intriguing case studies that demonstrate how fans and producers meet in complex and conflict-ridden ways.... Booth's focus on spaces and productions where professional and amateur creation meet and overlap makes an especially important intervention."--Alexis Lothian, University of Maryland, College Park, " Playing Fans is a thoughtful and important book which will provoke debate and which will, crucially, move analysis on in relation to 'transformative' fandom."--Matt Hills, Aberystwyth University, Playing Fans offers close analysis of several intriguing case studies that demonstrate how fans and producers meet in complex and conflict-ridden ways…. Booth's focus on spaces and productions where professional and amateur creation meet and overlap makes an especially important intervention."—Alexis Lothian, University of Maryland, College Park, Playing Fans is a thoughtful and important book which will provoke debate and which will, crucially, move analysis on in relation to ‘transformative' fandom."—Matt Hills, Aberystwyth University
Copyright Date
2015
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Media Studies, Popular Culture, Digital Media / General
Lccn
2014-034807
Dewey Decimal
302.23/1
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Social Science
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364025106285
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 09:43:02 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Wysyłka i obsługa
Lokalizacja przedmiotu:
Harrisburg, Pennsylvania, Stany Zjednoczone
Wysyłka do:
Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla, Antigua i Barbuda, Arabia Saudyjska, Argentyna, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Bangladesz, Belgia, Belize, Benin, Bermudy, Bhutan, Boliwia, Botswana, Bośnia i Hercegowina, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Bułgaria, Chile, Chiny, Chorwacja, Cypr, Czad, Czarnogóra, Czechy, Dania, Demokratyczna Republika Konga, Dominikana, Dżibuti, Egipt, Ekwador, Erytrea, Estonia, Eswatini, Etiopia, Fidżi, Filipiny, Finlandia, Francja, Gabon, Gambia, Ghana, Gibraltar, Grecja, Grenada, Grenlandia, Gruzja, Gujana, Gwatemala, Gwinea, Gwinea Bissau, Gwinea Równikowa, Haiti, Hiszpania, Holandia, Honduras, Hongkong, Indie, Indonezja, Irlandia, Islandia, Izrael, Jamajka, Japonia, Jordania, Kajmany, Kambodża, Kamerun, Kanada, Katar, Kazachstan, Kenia, Kirgistan, Kiribati, Kolumbia, Kongo, Korea Południowa, Kostaryka, Kuwejt, Laos, Lesotho, Liban, Liberia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia Północna, Madagaskar, Makau, Malawi, Malediwy, Malezja, Mali, Malta, Maroko, Mauretania, Mauritius, Meksyk, Monako, Mongolia, Montserrat, Mozambik, Mołdawia, Namibia, Nauru, Nepal, Niemcy, Niger, Nigeria, Nikaragua, Norwegia, Nowa Zelandia, Oman, Pakistan, Panama, Papua-Nowa Gwinea, Paragwaj, Peru, Polska, Portugalia, Południowa Afryka, Republika Zielonego Przylądka, Republika Środkowoafrykańska, Rumunia, Rwanda, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Salwador, Samoa Zachodnie, San Marino, Senegal, Serbia, Seszele, Sierra Leone, Singapur, Sri Lanka, Stany Zjednoczone, Surinam, Szwajcaria, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Tadżykistan, Tajlandia, Tajwan, Tanzania, Togo, Tonga, Trynidad i Tobago, Tunezja, Turcja, Turkmenistan, Turks i Caicos, Uganda, Urugwaj, Uzbekistan, Vanuatu, Wallis i Futuna, Watykan, Wielka Brytania, Wietnam, Wybrzeże Kości Słoniowej, Wyspy Salomona, Węgry, Włochy, Zambia, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Łotwa
Wykluczenia:
Barbados, Gujana Francuska, Gwadelupa, Libia, Martynika, Nowa Kaledonia, Polinezja Francuska, Reunion, Rosja, Ukraina, Wenezuela
Wysyłka i obsługa | Do | Usługa | Dostawa*Zobacz uwagi o dostawie |
---|---|---|---|
Bezpłatna wysyłka | Stany Zjednoczone | Economy Shipping | Szacowana między Pt, 31 maj a Pn, 3 cze do 43230 |
US $5,95 (około 23,33 zł) | Stany Zjednoczone | Expedited Shipping | Szacowana między Cz, 30 maj a So, 1 cze do 43230 |
Czas na wysłanie |
---|
Zwykle wysyłam przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu rozliczonej płatności. |
Podatki |
---|
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży w |
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 364025106285
Podatek od sprzedaży dla przedmiotu nr 364025106285
Sprzedawca nalicza podatek od sprzedaży dla przedmiotów wysyłanych do następujących stanów:
Stan | Stawka podatku od sprzedaży |
---|
Warunki zwrotów
Po otrzymaniu przedmiotu skontaktuj się ze sprzedawcą w ciągu | Zwrot pieniędzy zostanie dokonany jako | Wysyłka zwrotna |
---|---|---|
30 dni | Zwrot gotówki | Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący |
Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
Szczegóły warunków zwrotów |
---|
Zwroty są przyjmowane |
Szczegóły dotyczące płatności
Formy płatności
Popularne kategorie z tego Sklepu
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (203 248)
g***i (928)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great service
r***b (938)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
A++
5***- (313)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
i like it love it it is awesome