|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Marka Bauhaus 1919-2019: Zwycięstwo kultowej formy nad użytkowaniem, wydanie kieszonkowe O...

Tekst oryginalny
Bauhaus Brand 1919-2019 : The Victory of Iconic Form over Use, Paperback by O...
Stan:
Nowy
Cena:
US $45,39
Około178,04 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Jessup, Maryland, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a Pt, 14 cze do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 14 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364391467103
Ostatnia aktualizacja: 03-05-2024 08:12:53 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Bauhaus Brand 1919-2019 : The Victory of Iconic Form over Use
ISBN
9783858818560
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Bauhaus Brand 1919-2019 : the Victory of Iconic Form over Use
Item Height
1.3in
Author
Philipp Oswalt
Features
New Edition
Item Length
11in
Publisher
Scheidegger Und Albert Spiess A&G, Verlag
Item Width
7.7in
Number of Pages
336 Pages

O tym produkcie

Product Information

The Bauhaus was distinguished neither by function nor by use but rather by symbolism. Whether the work was a square, triangle, or circle, or Wilhelm Wagenfeld's lamp, Oskar Schlemmer's Kopf , or white cubes with flat roofs, the Bauhaus created iconic visual symbols and a style that is neither functional nor social but visually striking. Walter Gropius, founder of the Bauhaus, from the outset sought to develop the school into a brand--and he succeeded. More than eight decades after its forced closure, the Bauhaus is more present than ever in consumer lie, politics, and culture alike. It has become a participative brand that escapes centralized control entirely, forged collectively by countless designers, manufacturers, and consumers. Yet its founders' initial pledge for functionality and social commitment remains unfulfilled. In this stunning and pugnacious book, Philipp Oswalt, former director of Foundation Bauhaus Dessau, explores the development of the Bauhaus brand and its use around the world, illustrated with some 950 images that highlight the vast range of Bauhaus appearances across the past century.

Product Identifiers

Publisher
Scheidegger Und Albert Spiess A&G, Verlag
ISBN-10
3858818569
ISBN-13
9783858818560
eBay Product ID (ePID)
17038765405

Product Key Features

Author
Philipp Oswalt
Publication Name
Bauhaus Brand 1919-2019 : the Victory of Iconic Form over Use
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Length
11in
Item Height
1.3in
Item Width
7.7in

Additional Product Features

Edition Description
New Edition
Copyright Date
2020
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General
Genre
Design

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 1,2 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.8
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (342 239)

0***h (9)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Perfect for my new great granddaughter
n***r (166)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Arrived on time. Packaged well. No worries!
_***9 (62)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
I’m barely satisfied with the order. The book I got isn’t the same edition as the one shown in the cover. If I wanted the edition that I got I would’ve ordered it probably from somewhere else since there were more options for this edition. Aside from this issue, it was a good purchase.