|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Triumfy i błędy w handlu detalicznym: ofiary konkurencji w nowej erze rynku

Tekst oryginalny
Retailing Triumphs and Blunders: Victims of Competition in the New Age of Market
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $139,68
Około557,71 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między Śr, 26 cze a Pn, 8 lip do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364451584235
Ostatnia aktualizacja: 05-03-2024 10:21:58 CET Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9780899308692
Book Title
Retailing Triumphs and Blunders
ISBN
9780899308692
Subject Area
Education, Business & Economics
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Item Length
9 in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Subject
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Item Width
6 in
Item Weight
20.5 Oz
Number of Pages
280 Pages

O tym produkcie

Product Information

In today's world of galloping change, adjustment and anticipation have become ever more vital for retail operations. Many retailers have successfully anticipated change, while others have simply become relics of retailing history. Facing intense environmental competition, different types of retail institutions, whether a mass merchandiser or a hotel, find themselves confronting different types of challenges. The stories of a spectrum of retailers highlight the variables necessary for duplicating success and avoiding failure. This timely work provides a starting point for understanding the complexities and interrelationships in retail management.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
0899308694
ISBN-13
9780899308692
eBay Product ID (ePID)
482874

Product Key Features

Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Publication Year
1995
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
20.5 Oz

Additional Product Features

LCCN
95-019469
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5429
Reviews
"This book is interesting, informative, and easy to read. It is recommended for retailing managers, academcs, and students." Journal of Consumer Marketing
Table of Content
Preface Acknowledgments Department Stores: Dinosaurs and Champions Mass Retailers: Gone Are the Days The Old Five and Dime: An Endangered Species Supermarkets: Competitive Victims Discounters: Challengers and Warriors Specialty Clothing Stories: Battling the Giants Home Improvement Centers: A New Powerhouse Hamburgers: Gold in Those Hills Hotels: Adventures in Lifestyle Market Segmentation Credit Cards: The Plastic Wars In-Home Shopping: Retailing without Walls Selected Bibliography Index
Copyright Date
1995
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8/7
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 024 738)

i***t (622)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Shipped quickly and just as described. Infomration in book seems accurate, but there are no photos or illustrations.
4***5 (676)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
All the basic Bhutanese dishes are presented, But I have been there 8 time and cooked with families, so I am used to the heat! No discussion of chilies versus Ema is presented. Also the selection of cheeses is not really discussed. I don't think Bhutanese in the US use Gouda as a substitute!
z***2 (102)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
love this seller!