|Wystawione w kategorii:
Sprzedawca zakończył tę ofertę sprzedaży w dniu So, 25 maj o 21:21, ponieważ przedmiot nie był już dostępny.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Erika Grodzki wykorzystuje teorię lacuny do wykrywania różnic kulturowych (oprawa miękka) (IMPORT Z WIELKIEJ BRYTANII)

Tekst oryginalny
Erika Grodzki Using Lacuna Theory to Detect Cultural Dif (Paperback) (UK IMPORT)
Tekst oryginalny
Another great item from Rarewaves | Free delivery!
Stan:
Nowy
Dostępne: ponad 10
Cena:
US $90,56
Około355,10 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Standard Shipping from outside US. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: GU14 0GT, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 4 cze a Śr, 12 cze do 43230
Czas dostawy jest szacowany naszą metodą na podstawie odległości między kupującym a lokalizacją przedmiotu, wybranej usługi wysyłkowej, historii wysyłek sprzedawcy i innych czynników. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364624650991
Ostatnia aktualizacja: 24-05-2024 22:21:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
Book Title
Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American an
Title
Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American an
ISBN-10
3631393628
EAN
9783631393628
ISBN
9783631393628
Genre
Business & Finance
Subject
Language & Reference
Release Date
12/11/2002
Release Year
2002
Country/Region of Manufacture
CH
Item Height
210mm
Publication Name
Using Lacuna Theory to Detect Cultural Differences in American and German Automotive Advertising
Item Length
8.3in
Publisher
Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der Wissenschaften, Peter
Series
Kulturwissenschaftliche Werbeforschung Ser.
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Erika Grodzki
Features
New Edition
Item Width
5.8in
Item Weight
9.2 Oz
Number of Pages
190 Pages

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 144, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.sevawerar@kuyabe
Numer VAT (NIP):
  • GB 864154811
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05540102
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.