Wysyłka i dostawaKliknij Zobacz szczegóły, aby uzyskać dodatkowe informacje dotyczące wysyłki i zwrotów.
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Compa

The Nile UK Shop
  • (28068)
  • Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
GBP 26,49
Około135,87 zł
Stan:
Nowy
Dostępne: 2
Wysyłka:
GBP 3,02 (około 15,49 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 15 paź a Pt, 25 paź do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Sprzedawca wysyła przedmiot w ciągu 10 dni po otrzymaniu rozliczonej płatności.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
    

Kupuj bez obaw

Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364635637478
Ostatnia aktualizacja: 25-09-2024 20:11:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781422173350
Book Title
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition)
ISBN
9781422173350
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
Item Height
234 mm
Author
Fred Reichheld
Publisher
Harvard Business Review Press
Subject
Management
Item Weight
524 g
Item Width
155 mm
Number of Pages
304 Pages

O tym produkcie

Product Information

In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a friend?' By asking customers this question, you generate a vital metric: your Net Promoter Score. In the five years since the book was published, Net Promoter has transformed companies large and small, across industries and sectors. Far more than a metric, it constitutes a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422173350
eBay Product ID (ePID)
110593325

Product Key Features

Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
Publication Year
2011
Subject
Management
Type
Textbook
Author
Fred Reichheld
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
234 mm
Item Weight
524 g
Item Width
155 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Title_Author
Fred Reichheld

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

ABC Books Ltd
c/o Earthprint Cavendish House
Cavendish Road
Stevenage
Hertfordshire
SG1 2EQ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
  • GB 324767388
Numer rejestracyjny (REGON):
  • 05034144
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
  • 05034144
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,6% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 118 tys.
Dołączył: cze 2021
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin
Great pricing, free shipping and fantastic customer support. The Nile has you covered.

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy
Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (30 689)