Zdjęcie 1 z 1
Zdjęcie 1 z 1
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Compa
GBP 26,49
Około135,87 zł
Stan:
Nowy
Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby poznać więcej szczegółów, zobacz aukcję sprzedającego.
Dostępne: 2
Wysyłka:
GBP 3,02 (około 15,49 zł) Standard Int'l Postage.
Znajduje się w: London, Wielka Brytania
Dostawa:
Szacowana między Wt, 15 paź a Pt, 25 paź do 43230
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący.
Płatności:
Kupuj bez obaw
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364635637478
Ostatnia aktualizacja: 25-09-2024 20:11:03 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki
Parametry przedmiotu
- Stan
- ISBN-13
- 9781422173350
- Book Title
- The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition)
- ISBN
- 9781422173350
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Harvard Business Review Press
- Subject
- Management
- Item Weight
- 524 g
- Item Width
- 155 mm
- Number of Pages
- 304 Pages
O tym produkcie
Product Information
In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company's future: 'Would you recommend us to a friend?' By asking customers this question, you generate a vital metric: your Net Promoter Score. In the five years since the book was published, Net Promoter has transformed companies large and small, across industries and sectors. Far more than a metric, it constitutes a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results.
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422173350
eBay Product ID (ePID)
110593325
Product Key Features
Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Name
The Ultimate Question 2.0 (Revised and Expanded Edition): How Net Promoter Companies Thrive in a Customer-Driven World
Publication Year
2011
Subject
Management
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
524 g
Item Width
155 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę
Informacje o firmie
ABC Books Ltd
c/o Earthprint Cavendish House
Cavendish Road
Stevenage
Hertfordshire
SG1 2EQ
United Kingdom
Numer VAT (NIP):
- GB 324767388
Numer rejestracyjny (REGON):
- 05034144
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
Numer CRN:
- 05034144
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Opinie sprzedawców (30 689)
- c***r (6)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThe product arrived in time and in perfect condition. It was exactly what i needed, very much appreciated 😊
- c***r (6)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyThe product arrived in time and in perfect condition. It was exactly what i wanted, very much appreciated 😊
- h***n (623)- Opinie wystawione przez kupującego.Ostatni miesiącZakup potwierdzonyArrived before expected