|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Uczenie się wspomagane komputerowo: IV Międzynarodowa Konferencja, ICCAL '92, Wolfville,

Tekst oryginalny
Computer Assisted Learning: 4th International Conference, ICCAL '92, Wolfville,
Stan:
Nowy
Dostępne: 7
Cena:
US $126,34
Około510,15 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Fairfield, Ohio, Stany Zjednoczone
Dostawa:
Szacowana między So, 18 maj a Cz, 30 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364693730650
Ostatnia aktualizacja: 01-04-2024 11:58:22 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9783540555780
Book Title
Computer Assisted Learning
ISBN
9783540555780
Publication Year
1992
Series
Lecture Notes in Computer Science Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Computer Assisted Learning : 4th International Conference, ICCAL '92, Wolfville, Nova Scotia, Canada, June 17-20, 1992. Proceedings
Author
I. Tomek
Item Length
9.3in
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Item Width
6.1in
Item Weight
68.1 Oz
Number of Pages
Xii, 620 Pages

O tym produkcie

Product Information

ICCAL, the International Conference on Computers and Learning, is a forum for the exchange of ideas and presentation of developments in the theory andpractice of computer uses in education, with a focus on post-secondary education. ICCAL '92 was held at Acadia University in Wolfville, Nova Scotia, Canada, June 17-20, 1992. This volume presents the proceedings of ICCAL '92, and features 45 submitted and 6 invited papers. Topics addressed include hypermedia systems, multimedia learning environments, educational strategies, knowledge based tutors, program visualization systems, intelligent tutoring systems, mouse and touchscreen comparison, cooperative multimedia, authoring systems, language learning, spelling remediation, teaching geometry, a tutoring assistant for arithmetic, a learning package for statistics, conversational pattern learning, adaptive navigational tools, and many more.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3540555781
ISBN-13
9783540555780
eBay Product ID (ePID)
109020585

Product Key Features

Author
I. Tomek
Publication Name
Computer Assisted Learning : 4th International Conference, ICCAL '92, Wolfville, Nova Scotia, Canada, June 17-20, 1992. Proceedings
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
1992
Series
Lecture Notes in Computer Science Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xii, 620 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
68.1 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
602
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Lb1028.3
Table of Content
Why hypermedia systems are important.- Project CALC: Calculus as a laboratory course.- The structures of advanced multimedia learning environments: Reconfiguring space, time, story, and text.- Adjusting to the paradim shift in teaching and learning or what do I do now?'.- Engagement and construction: Educational strategies for the post-TV era.- Building knowledge based tutors.- Learning styles and computer-based learning environments.- Text and graphics in instructional design.- Assessing program visualization systems as instructional aids.- At last! A computer aid for the teaching of electronics which answers all the nagging questions about capacitors.- An object oriented approach to produce educational hypermedia software.- A cognitive model of programming knowledge for procedural languages.- Programming by experimentation and example.- An experiment of cooperative learning with Hypercard.- An ITS for engineering domains concept, design and application.- Structuring the subject matter.- MIDI draw: Designing an impressionistic medium for young musicians, artists, and writers.- Standardized architecture for integrated open courseware.- Formal techniques in higher education: A proposal.- QUIZ, a distributed intelligent tutoring system.- Intelligent tutorial system in medicine through an interactive testing program: HyperMIR.- DCE: A knowledge-based tutoring and advisory system - Tutoring strategies and architecture.- Discourse style and situation viewpoint for a conversational language tutor.- Open structured CAI system for Kanji learning.- The sum of the parts is greater than the whole in online graduate education.- Development of GeoBlock: a micro-world for learning and teaching geometry.- SODA: A computer-aided design environment for the doing and learning of software design.- A graphical CAL author language.- A knowledge base approach to learning to program in Prolog.- Self-adjusting curriculum planning in Sherlock II.- Integrating an educational simulation into a Logic Design course.- An algorithm animation programming environment.- ABASE: A Hypermedia-based tutoring and authoring system.- A tool for developing intelligent tutoring systems.- Applying computer models of phonological competence to C.A.L.L..- Vigilance in a long-term cognitive computing task: The effects of subject strategy and screen colour on performance.- Mastering the machine: A comparison of the mouse and touch screen for children's use of computers.- An authoring system for ITS which is based on a generic level of tutoring strategies.- The uses of multiple student inputs in modeling and lesson planning in CAI and ICAI programs.- Project Nestor: New approaches to cooperative multimedia authoring/learning.- Design and implementation of courseware for teaching programming languages.- Objector, yet another authoring system.- Design and evaluation of the SUMIT intelligent teaching assistant for arithmetic.- Spelling remediation for dyslexic children using the selfspell programs.- Using HyperCard to create a flexible learning package for statistics: Costs, benefits and effectiveness.- Educational software engineering: A methodology based on cooperative developments.- Environmental CAL for conversation pattern learning.- Adaptive navigational tools for educational hypermedia.- A tool for storing and exploring ideas.- Dynamic CAL-courseware generation within an ITS-shell architecture.- Callguide: using programmable hypertext as a shell for Call programs.
Copyright Date
1992
Topic
Computers & Technology, Computer Science, General, Enterprise Applications / General
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Education

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 021 863)

o***o (1164)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Good
d***m (509)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Great experience buying from this seller. Good deal and book arrived in perfect condition.
s***t (4223)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Excellent service