|Wystawione w kategorii:
Masz taki przedmiot na sprzedaż?

Przednia i tylna scena występów turystycznych: wyobrażenia i miejsca z listy wiader

Tekst oryginalny
Front and Back Stage of Tourism Performance: Imaginaries and Bucket List Venues
Stan:
Nowy
Dostępne: 3
Cena:
US $169,39
Około684,96 zł
Wysyłka:
Bezpłatnie Economy Shipping. Zobacz szczegółydla wysyłki
Znajduje się w: Calgary, Alberta, Kanada
Dostawa:
Szacowana między Wt, 14 maj a Śr, 22 maj do 43230
Szacowane czasy dostaw - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie uwzględniają podany przez sprzedawcę czas na wysłanie przesyłki, kod pocztowy nadawcy, kod pocztowy odbiorcy i czas przyjęcia. Czasy te zależą od wybranego rodzaju usługi wysyłkowej oraz czasu rozliczenia płatnościrozliczona płatność - otwiera się w nowym oknie lub nowej karcie. Czasy dostawy mogą się różnić, szczególnie w okresach największego ruchu.
Zwroty:
Zwrot w ciągu 30 dni. Za wysyłkę zwrotną płaci kupujący. Zobacz szczegóły- aby uzyskać więcej informacji dotyczących zwrotów
Płatności:
     

Kupuj bez obaw

Najlepszy Sprzedawca
Zaufany sprzedawca, szybka wysyłka i łatwe zwroty. 
Gwarancja zwrotu pieniędzy eBay
Otrzymasz przedmiot, jaki zamawiasz, albo zwrot pieniędzy. 

Informacje o sprzedawcy

Zarejestrowany jako sprzedawca-firma
Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za wystawienie tej oferty sprzedaży.
Nr przedmiotu eBay: 364798625785
Ostatnia aktualizacja: 02-05-2024 02:56:30 CEST Wyświetl wszystkie poprawkiWyświetl wszystkie poprawki

Parametry przedmiotu

Stan
Nowy: Nowa, nieczytana, nieużywana książka w idealnym stanie, wszystkie strony, bez uszkodzeń. Aby ...
ISBN-13
9781138347861
Book Title
Front and Back Stage of Tourism Performance
ISBN
9781138347861
Publication Year
2020
Series
Routledge Advances in Tourism and Anthropology Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Tourism Encounters and Imaginaries
Item Height
0.7in
Author
Frances Julia Riemer
Item Length
9.3in
Publisher
Routledge
Item Width
7.3in
Number of Pages
248 Pages

O tym produkcie

Product Information

Front and Back Stage of Tourism Performancesituates our travel imaginaries, those dream destinations on our travel bucket lists, as co-constructed by the tourist industry, state development policies, and community negotiations, and as framed by modernity's new global cultural economy. As more people travel for pleasure than ever before, host communities and intermediaries are presented with tourism opportunities that all too often become flashpoints for local contestation and mechanisms for displacement. The ethnographically-grounded chapters describe tourist encounters shaped by geopolitics, complicated by war, and troubled by and enacted within the economic inequities of neocolonialism. The points of contact afford a unique vantage from which to view cultural identity, entrepreneurial strategizing, and natural resource management as global politics and relations of difference. They also illustrate the power of social networks, cultural display, and artistic performance as collective presentation, management apparatus, and structural critique. Drawing on a range of international case studies, this book will appeal to those interested in tourism, anthropology, global studies, environmental issues, microeconomics, and identity studies.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138347868
ISBN-13
9781138347861
eBay Product ID (ePID)
14038810933

Product Key Features

Author
Frances Julia Riemer
Publication Name
Tourism Encounters and Imaginaries
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2020
Series
Routledge Advances in Tourism and Anthropology Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
248 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.7in
Item Width
7.3in

Additional Product Features

Lc Classification Number
G156.5.A58f76 2020
Table of Content
Acknowledgements Frances Julia Riemer ; Introduction Frances Julia Riemer; Part I: Managing Tourism during War Time; 1. Loose Lips can Sink Tourism: True Lies and Secrecy and Evasion during Nepal's Maoist Insurgency Sharon Hepburn; 2.From Tourism to Terrorism: Timbuktu and the Traffic in Global Imaginaries Angela M. Montague; Part II: Staging Tourism as Identity Performance and Structural Critique ; 3. Staging Culture for Whom?Cultural Performance and Structural Critique in Highland Ecuador Joe Quick ; 4. Violence as Tourist Spectacle in Eastern Indonesia: Exploring the Imaginaries of Pain, Identity and Power in Manggaraian Tourism Encounters Maribeth Erb ; Part III: Mediating Tourism Transactions and Neoliberal Logics; 5. Waah Taj!: Mediating Agra's Heritage and Local Tourism Economy Riddhi Bhandari ; 6.Seeing Fez Jesse Dizard ; Part IV: Imagining Tourism and the Production of Place; 7.The Tulum Maya Ruins: A Place for Foreigners Maria Lauridsen Jensen; 8.Tropicality, Purified Spaces, and the Colonial Gaze: Exclusionary policies in cruise tourism and its impact on the Caribbean Matthew Nelson; Part V: Hosting Sustainable Tourism and Global Geopolitics ; 9. Economic Security, Community Tension and Tourist Rankings on a Small Island in Mexico Brandon Melecio Fischer and Todd Pierce; 10. Elephants Are Coming: Safari, Community, and Botswana's Hunting Ban Frances Julia Riemer, Kgosietsile Velempini, and Tonic Maruatona; Authors Bios; Index
Copyright Date
2020
Target Audience
College Audience
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Lccn
2019-041446
Dewey Decimal
306.4819
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Opis przedmiotu podany przez sprzedawcę

Informacje o firmie

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Pokaż informacje kontaktowe
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Oświadczam, że wszystkie moje działania związane ze sprzedażą będą zgodne z wszystkimi przepisami i regulacjami UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% opinii pozytywnych
Sprzedane przedmioty: 2,7 mln
Zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin

Oceny szczegółowe

Średnia z ostatnich 12 miesięcy

Dokładność opisu
4.9
Przystępny koszt wysyłki
5.0
Szybkość wysyłki
4.9
Komunikacja
4.9
Zarejestrowany jako sprzedawca-firma

Opinie sprzedawców (1 021 781)

e***j (1)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Due to be received on the 17th May, 2024
i***n (7)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Product as expected. Delivered as described.
2***8 (2)- Opinie wystawione przez kupującego.
Ostatni miesiąc
Zakup potwierdzony
Timely delivery.